all the small things
 
Sunday, December 23, 2007
De rasfat

1. Feist - My moon My man
is a changeable land
such a loveable lamb
to me

Imi place foarte mult talia lui Leslie Feist, mi-a atras atentia inaintea vocii ei si inaintea versurilor si inaintea a orice altceva al ei. Imi place sa ma uit la talia unei femei, e un loc in care imi duc privirea ca intr-un adapost. [OhKeeey ... awkward moment finished]


2. Maria Peszek - Moje Miasto

Muzica ei ma duce cu gandul la ilustratiile lui Edward Gorey. Oricat de calma si suava i-ar fi vocea exista un element de stranietate si de spaima care se ascunde in melodii - ca si cand ti-ar atrage atentia ca linistea e facuta din ceva iluzoriu, ca si cand ti-ar arata cu degetul inspre morbidul care ne inconjoara. In imprejur e putin din toate.

Aici este abecedarul macabru al lui nenea Gorey

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 5:50 PM  
4 Comments:
  • At 11:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    asta e melodia mea preferata de pe albumul ei, o stiu din grey's anatomy, biensur, asa ca ma bucur ca si-a scos-o ca single! :)

     
  • At 6:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    Off-topic, stiu:

    La multi ani!!!!

     
  • At 1:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    it's my lamb...not my land, but anyway...it's just a playground...or a feist of words

     
  • At 8:54 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    hey thanks Anonymous :) am corectat

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory