all the small things
 
Monday, December 03, 2007
Claudiu Niculescu nu a mai inscris demult. Dar nu despre el e vorba

Mama mea stie fotbal. Anii lungi de antrenament au inceput sa dea roade. Toate acele ore de lectura sistematica si hipnotica a ziarelor de sport [Ciocoiu a marcat din foarfeca in minutul 32 32 32 impotriva lui Aston Villa], toate emisiunile urmarite (incepand cu Ovidiu Ioanitoaia inghesuit alaturi de invitatii sai in studioul de la Sigma pana la Neveste de fotbalisti), toate meciurile si toate exercitiile de atentie care fortau asimilarea de cunostinte [in minutul 32 in minutul 32], toate astea au facut din mama mea regina neincoronata a triviei fotbalistice.

Si cum drumul spre performanta nu este niciodata lin nici pentru mama mea nu a fost. Poate ca nu ar fi ajuns niciodata aici fara sacrificiile pe care le-a facut. A fost nevoie de multe zile de munca si de multa sudoare intelectuala pentru a atinge nirvana teoretica a oricarui microbist de rand. Sa ne gandim la timpul petrecut alcatuind loturi fantastice de jucatori, sa luam in calcul noptile puse pe altarul Diviziei Fantastice, nopti de trezie pierdute incercand sa prinda libera linia de telefon pentru a produce schimbarile necesare in echipa [multi novici cred ca GB a brevetat obiceiul asta de a comanda schimbari prin telefon, dar adevarul istoric este altul. De la mama l-a preluat].

Au fost si momente de dezamagire. Crunte si amare cum numai dezamagirea poate fi. Ca atunci cand mama mea a fost pacalita de copilul ei ca a castigat prima etapa a primei editii de DF si ca in cinstea primului castigator al primei etape a primei editii de DF televiziunea si ProSportul vor realiza un interviu sau un minidocumentar cu acesta. La serviciu. Asa ca mama si-a anuntat colegii ca este castigatoare si sa se pregateasca pentru interviul-minidocumentar. Care ulterior nu a mai avut loc. Caci nu ea castigase. Explica asta colegilor de serviciu!

Dar rasplata nu uita niciodata sa vina la cei perseverenti, la cei care incearca, la cei care lupta. La iubitorii de intelepciune. Si mama mea a primit-o. Dupa toti acesti ani de antrenament mama mea a fost in sfarsit incoronata de copilul ei drept regina neincoronata a triviei fotbalistice.

[in minutul 32 in minutul 32]

Iata proba finala. Intr-o duminica, acum cateva saptamani, eram cu mama mea intr-un restaurant cand deodata baga capul pe usa Claudiu Niculescu. Ii intreaba ceva pe chelneri si apoi dispare. – Cine-i ala ba, ca-mi pare cunoscut? – Nu stii baah, e fotbalistul ala care e cuplat cu Diana Munteanu. Ala baah. –Ahaa... aaala. Iar mama mea, mandra si bucuroasa, imi sopteste:

Claudiu Niculescu. Nu a mai marcat de la meciul cu Ceahlaul. [P.S. in minutul 32]

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 12:37 PM  
11 Comments:
  • At 6:32 PM, Blogger thian1899 said…

    ai o mama geniala u know? :D

     
  • At 8:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Super mama! Mama se uita impreuna cu mine la procesul etapei cand eram in tara. Rar rateaza un meci al Nationalei si are 71 de ani! Din pacate tine cu Steaua :D

     
  • At 8:15 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    doc: ar fi putut sa aiba defecte si mai mari. de exemplu sa urasca stiinta.

    thian thanks :) vad ca sunt mai multe mame misto.

     
  • At 8:25 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    acum mi-am amintit si articolele, sutele de articole de Alin Buzarin pe care i le citeam mamei u voce tare. chiar a indurat multe

     
  • At 10:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    Voi fi o mama model :)

     
  • At 3:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    Diana, brava mama dumitale !!
    unde pot sa votez pentru concursul la care participi?? eu ridic ambele maini :) J.

     
  • At 10:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    diana
    crezi ca ar fi bine ca Pitzi sa-l bage pe Cl. Niculescu cate un minut in fiecare meci din grupa? Min. 32, iar apoi sa-l scoata :D

     
  • At 12:06 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    haha :) ca al 12lea jucator

     
  • At 12:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    super povestioara si super mama! :)

     
  • At 11:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Geniala mama ta! :)) Si a mea e microbista, ca si mine - dar suntem adversare =)) Mi-a placut, mai revin.

     
  • At 12:27 AM, Blogger Turambar said…

    Asta chiar cred ca i-ar placea si lui Cosasu sa o citeasca.

    Dupa cum spuneam: ai stil, cuconitza... :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory