all the small things
 
Saturday, November 03, 2007
dianacronisme (2)
Mama imi spune ca si-ar dori sa seman mai mult cu Lili Sandu.



Ma uit la filme. Ma intalnesc cu prietenii. Nu ma duc la cafenelele din Dorobanti. [dar nici eu, n.m.] In plus, din vara, cand va amintiti ce calduri au fost, ma trezesc pe la 6.30 [!!! n.m.] ca sa fiu pe la 7 pe stadion sa alerg. [??? n.m.] Si asa mi-am format un program sa ma culc seara pe la 22-22.30 [dar tocmai la ora aia incep desenele pe Animax, draga Lili n.m] ca sa ma trezesc dimineata la 6.30. Pe langa asta, mai pictez. [inca un lucru la care nu ma pricep n.m.] Imi place si ma relaxeaza mult pictura. Si gatesc: [in acest moment imi las privirea inspre pamant a rusine] creveti, calamari, scoici, peste. Imi plac mult fructele de mare. In general mananc foarte sanatos: broccoli, conopida, spanac proaspat. [hmmmm n.m.]

Imi e din ce in ce mai clar ca eu nu sunt o diva.

[interviu cu Lili Sandu in numarul din noiembrie al revistei Viva]
posted by Diana Adela Martin @ 6:07 PM  
5 Comments:
  • At 8:52 PM, Blogger Independenta Dependenta said…

    Oare mămăliguţă ştie să gătească? Da' sărmăluţe? Da' clătite? :D

    Şi încă ceva: ce e aia divă? :))

     
  • At 12:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    Stii ce-mi place la tine? Nu-ti spun, dar pot sa-ti spun ca toate posturile tale ma surprind (placut n.m. :D )

     
  • At 4:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    hellooo Diana !
    cand revin din "Nemtia" unde ma delectez cu " minunea minunilor " te poftesc la lectii internationale de " bucatarie" :)
    mmmm seafood :) good choice...se mananca in lunile care au "R" nov. included sofar :)
    xox J

     
  • At 5:25 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    ladystarlight: Diva este atat o colectie de atribute (g l a m o u r, jenesaisquoi, ochi frumosi, voce usor ragusita samd) cat si o slujba cu norma intreaga (trezit de dimineata, ore de fitness, shopping samd). asta e def cu care operez eu :)

    papagigli: atunci sopteste

    J: aoleu, nu :) Al doilea slogan al meu in viata este 'stai la distanta de bucatarie'. pai daca invat sa gatesc cum o sa mai imi motivez iesitul la restaurant?

    take care, bye!

     
  • At 5:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    LOL...ne ne ne...cocolosule !!:) nu la " bucatarie" ci la "arta gastronomica " a lui Pastorel :) o sa avem fun :)
    Thx D. I do take care of my girl :) It's awesome ,iar toamna aici e nesperat de frumoasa!! Thx God...ureaza-mi vreme buna...miercuri fugim la ..Strasbourg :) mmmmmm doar noi !!!:) trei fete cucuiete:)
    xoxJ.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory