all the small things
 
Friday, October 05, 2007
Bondish
In numarul Tabu din octombrie Monica Barladeanu ilustreaza motto-ul eroilor Bond mereu ca tocmai scos din cutie: iese din piscina echipata in costum de scafandru, cu parul aranjat intr-o coafura rigida si cu machiajul perfect finisat.



Si pentru domnii care viseaza sa devina un bond al propriului camin le recomand articolul 25 Skills Every Man Should Know: sfaturi + un util test care te ajuta sa afli unde te situezi pe o scala darwiniana a masculinitatii, un articol esential pentru aceia dintre voi care habar nu au cum sa navigeze pe mare orientandu-se doar cu ajutorul unui compas si al unei busole, cum sa recastige controlul unei masini care deraiaza sau cum sa salveze un navigator (George Copos sau poate altul) a carui barca s-a rasturnat. Nepretuit!
posted by Diana Adela Martin @ 9:20 PM  
2 Comments:
  • At 7:10 PM, Blogger Ela Iliesi said…

    Le venise timpul pentru un upgrade tehnic. Nu de alta, dar si eu ma chinuiesc cu gatitul :) (azi: orez cu fructe de mare)

    Am fost o zgarcita si nu am vrut sa iau revista cu tot cu DVD. Astept sa le gasesc si separat. :)

     
  • At 2:12 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    you're getting better and better, I see :) pe cand un restaurant propriu?

    eu nu am gasit decat tabuuri fara film. incearca la benzinarii :D

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory