all the small things
 
Saturday, September 01, 2007
Mama Rusia
Andrew Moore Russia project :

Cigarette sellers, Chekhov Street, Yalta

Volodya's apartment, Simferpol
Ice Fishing, Vologda


Simon Roberts on Motherland: Ballroom dancers, Nikita and Rufina. Omsk. Western Siberia, May 2005
Camping with Sasha and Paval. Kamchatka Peninsula. Far East Russia, October 2004

Pentru mine excelentul lor produs de export sunt povestile. Du-te acolo nu stiu unde, adu-mi aia nu stiu ce. Superivan si fete care arunca in urma lor cu piepteni pentru a crea paduri. Ce sanatos trebuie sa fie aerul acela de paduri abia ridicate. Si mai erau niste casute excentric traditionale, construite intr-un picior. Ma intrebam oare cum functioneaza astfel de casute, mi-ar placea sa locuiesc intr-una, dar nu exista pericolul ca un stranut taifun sa o darame? inca nu m-am hotarat ce sa aleg, o sa ma mai gandesc. Pagini lucioase si ilustrate cu mult rosu. Mi se parea ca rusii nu pot trai decat in rosu si cum le schimbi culoarea, cum se impiedica si nu le mai ies farmecele. Iar fetele purtau basma si erau frumoase, frumoase tare, durdulii si cu obraji rumeni. Iar de prea multa frumusete starneau manii locale a unei-alta vrajitoare. Cum recunosti o vrajitoare? Dupa imbracaminte, dupa vorba, e prea slaba si uscata? Vrajitoarele au viata de familie? Ce parere au despre rosu? Se scrie prea putin despre ele si despre ce naiba au facut din Rusia asta din povesti.

Labels: , ,

posted by Diana Adela Martin @ 2:12 AM  
5 Comments:
  • At 11:11 PM, Blogger Papusa ruseasca said…

    diana, citesc cu multa placere posturile tale!

     
  • At 10:03 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    speechless! :)

     
  • At 1:39 AM, Blogger k. said…

    Russia Project m-a purtat pe taramuri atat de dragi si apropiate de sufletul meu in aceste zile, incat am simtit nevoia sa iti scriu ca sa iti multumesc.

     
  • At 11:58 AM, Blogger Funky Monkey Accessories said…

    Niciodata nu am privit acele meleaguri cu acesti ochi asa ca iti multumesc pentru ca mi-ai oferit tu un nou punct de vedere. :)

     
  • At 12:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    Rusia e fascinanta. Si inca n-am vazut Siberia. Sampania ieftina. St. Petersburgul fermecator. Ermitajul mult peste Prado. Norodul ca norodul, dar petrecaret. Palatul Ecaterinei superb. Balsoiul e si balsoi si de vis. Literatura monumentala. Fetele, frumoase si foarte inimoase. Daca astea-s vrajitoarele, sunt d-alea bune, bune rau! "Mama Rusia" sint niste betoane enorme si de prost gust. Aia din Volgograd, fostul Stalingrad e impresionant de inutila. Da' parca Turnul Eiffel e mai util?
    Am fost de trei ori si m-as mai duce. Pina atunci, un popas in Romania.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory