all the small things
 
Friday, August 24, 2007
Trecutul ei secret
Dorintele ei, visele adolescentine raspandite in scrisori primite de la innamorati timizi, caietele in care lipea fotografii cu Allain Delon, manusi brodate si turbane asezate in cutii colorate, vederi de la mare si nisip presarat in borcane, sticlutele de parfumuri si cochetaria, rujul rosu, pudra de spate, capotul cu volane si pene de fazan, glamour, pudoarea si retinerea, prejudecatile. Afla tot ce facea ea in urma cu 50 ani si mai bine aici






posted by Diana Adela Martin @ 12:29 AM  
12 Comments:
  • At 3:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    M-am bagat si la Anonymous sa vedem ce iese, daca nu cumva-mi vor iesi mie ochii :D
    GTW, sunt eu, Papanonymous :D

     
  • At 3:16 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    papa :) bine ai venit!
    a meritat asteptarea. observ ca te-ai pastrat pentru un post despre femei :D
    cand incep sedintele?

     
  • At 3:24 PM, Blogger supercalifragilisticexpialidocious said…

    Sounds like... profesoara mea de franceza din liceu ce traia intr-o casa in stil eclectic.

     
  • At 4:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Papanonymous
    Cum sa fac sa nu mai trebuiasca sa-mi printez nick-ul? Si nici maimutoii hepatici vad ca nu se arata.
    Diana trebuie sa faci ceva ca-i pacat de talentul tau. Stii cum e! Ca si cind ai avea o rochie paralizanta, dar care nu paralizeaza pe nimeni pentru ca o porti doar in casa (sau cam asa ceva :D )

     
  • At 4:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    Primul (meu) comentariu.
    De incurajare - tot pt mine.
    Vai ce egoist sint :)

     
  • At 6:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    E uite ca mai incerc odata prin "others".

     
  • At 6:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Gata. Am reusit.

     
  • At 6:39 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    J you did it! your first comment.
    INSA nu acum ci At 02 June, 2007 02:31, j said…

    L-ai sters deja ? ok
    Sa stii ca vorbeam serios

    ma bucur sa te vad aici, mi-au lipsit comentariile tale de pe blogul lui narcis.

    numai bine, pa!

     
  • At 6:44 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    papa :) chiar am o rochie paralizanta pe care nu o port decat atunci cand sunt singura in casa.

    cred ca imi place faptul ca blogul meu e un loc mai putin vizibil, ca un loc secret, linistit si racoros dintr-un parc. ce mi-as dori ar fi sa nu mai existe probleme de interactivitate si sa pot sta de vorba mai usor cu voi. plus ca m-am atasat de acest template, facut special pt blogger. cand voi gasi unul pt wordpress care sa mi se potriveasca promit ca voi lua in serios mutarea

    sedinte placute in continuare papa

     
  • At 12:06 AM, Blogger Hiacint said…

    Chiar m-am amuzat şi nostalgizat (după ce nostalgie? doar nu trăiam pe atunci, contradicţie) azi uitîndu-mă pe reclamele astea...mulţumesc!

     
  • At 1:06 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    nu ai pt ce :) in curand voi posta si varianta lui, trecutul lui secret.
    byes :)

     
  • At 1:06 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    nu ai pt ce :) in curand voi posta si varianta lui, trecutul lui secret.
    byes :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory