all the small things
 
Monday, August 13, 2007
L'autre



M-am intors de cateva ore si ma simt ciudat, oarecum nelalocul meu. Ascult cantece de tristete intr-o stare de semitrezie. Partea care este inca agera incerc sa o adorm cu Lhasa si cu Emily Loizeau, voci tanguite care par a sti ce inseamna sa pierzi. Imi caut destinatii pentru maine. Poate ca mi-ar fi facut bine sa merg la I. Francez. E inchis. Voi cauta un loc cu carti.

Am pierdut spectacolul lui Ivo Dimchev, cat imi place senzualitatea lui. De asta cred ca am nevoie in acest moment ca sa imi revin, de senzualitate

[ Emily Loizeau - L'Autre Bout Du Monde ]

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 12:24 AM  
9 Comments:
  • At 12:35 PM, Blogger Funky Monkey Accessories said…

    sau draw a monkey! se cauta imagine pentru homemadebijoux. cu putin noroc, afacerea se va extinde in toamna si produsele se vor diversifica. Pana atunci, we need a monkey! A funky monkey!

     
  • At 1:39 PM, Blogger Audrey said…

    asa e mereu cand te intorci dintr-o calatorie superba.
    si eu azi m-am intors de la mare si incerc sa ma agat de amintiri.
    cum a fost la viena? :)

     
  • At 2:06 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    funky monkey yeah :) sounds good i like it.
    imi pregatesc creioanele

    natty, o sa povestesc pe fragmente zilele urmatoare, au fost atatea intamplari si atatea lucruri care mi-au placut incat momentan imi e greu sa le apuc :)

     
  • At 11:34 PM, Blogger Ela Iliesi said…

    Good for the mood

    http://www.youtube.com/watch?v=jsPL0h9PmA4

    Se aplica si la Natty :)

     
  • At 11:51 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    hehe merge :) mai ales dupa inghetata aia cu fructe de padure pe care am mancat-o inainte.
    viena who?

     
  • At 1:16 AM, Blogger . said…

    ce ciudat ca involuntar Viena tot imi apare in the picture .Vreau sa o revizitez si eu de Craciun

    la Viena ai fost in vacanta sau cu treaba ?mergeai pt prima data sau ai simtit nevoia sa o revezi ? si de ce te simti ciudat ?

    da..cam multe intrebari ...:D

     
  • At 5:04 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    salut Denisa!
    1. am fost in vacanta
    2. am mai fost o data toamna trecuta si mi-a placut intr-atat de mult incat mi-am dorit sa o revad. este un oras in care mi-ar placea sa imi duc viata de zi cu zi, un oras plin de posibilitati, spectacole si expo, librarii imense, barbati frumosi, mancaruri care imi plac :D uite de asta m-am simtit coplesita si totodata fermecata. si in plus a fost si placerea de a-mi petrece singura o vacanta intr-un oras in care am multe de descoperit
    3. ma simt ciudat pentru ca imi este dor de atatea lucruri marunte si de atatea detalii care aici imi lipsesc.

     
  • At 7:15 PM, Blogger . said…

    Ai fost singura ?? waw nu imi vine sa cred ! ma gandeam sa ma duc si eu singura pt ca nu intrevad posibilitati sa ma duc insotita de cineva ..dar ma cam sperie ideea in acelasi timp .

     
  • At 9:37 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    la dus si intors am mers cu alte 2 persoane care au avut drum in elvetia. si eu am avut emotii fiind prima mea vacanta pe cont propriu, dar a fost superb.
    1. viena e un oras FOARTE sigur, poti sa mergi linistita pe strada noaptea fara grija ca ti s-ar putea intampla ceva.
    2. tinand cont ca nu cunosteam orasul am ales un hotel din centru ca sa imi fie usor sa ajung in diverse puncte de atractie ale vienei. harti ale vienei sunt puse gratis la dispozitie (la mine in hotel erau si cred ca sunt in mai toate hotelurile)
    3. nu m-am plictisit deloc de una singura. nici nu am avut timp sa ma plictisesc, e un oras care te absoarbe cu energia lui si nici nu am apucat sa fac tot ceea ce imi propusesem.
    mi-am dorit sa merg singura pt a putea alege cum sa imi petrec timpul, nu am fost dispusa la compromisuri si nici nu am dorit sa ii impun altei persoane programul meu

    dc vrei sa mai vb scrie-mi adresa ta de mail intr-un comentariu (pe care nu il vo

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory