all the small things
 
Thursday, July 19, 2007
urbane
Mersul pe jos face piciorul frumos. Pe un ton sarcastic asta mi-a spus un taximetrist cu tarif de 7.5 lei/km pe care l-am refuzat.

Un barbat si bratul sau intins ca un pergament. Tatuaj: toate femeile sunt perverse apoi pana la incheietura mainii o serie de nume.

Muzica dintr-o masina parcata in fata blocului. Acum cateva seri am descoperit maneaua pe ritm de jazz.

Dulaul blocului in care stau are succes la fetite, domnisoare, tipe, cuconite, doamne si gospodine. Intre noi s-a instalat de ceva timp o concurenta pentru a-i castiga atentia. I se aduc mancare, oase de cauciuc, jucarii, zgarda, este dus la doctor si la frizer. In schimb, el alearga de zor in jurul nostru cand ne vede si ne conduce pasii, inspre alimentara, metrou, inapoi acasa pana in dreptul apartamentului in care stam - fie pe scari, fie cu liftul. Acum ceva timp, coborand scarile, dau nas in nas cu dulaul asteptand linistit in dreptul unei usi de doamna. Ce faci mai aici dau sa il intreb tocmai cand usa se deschide si doamna care iese imi spune ma astepta pe mine, ma conduce la serviciu. Ca sa vezi, acum isi da intalnire pe la spatele meu, imi spun in gand si cobor singura mai departe.

Parisul luat la stilou, cartier cu cartier. O carte gasita la Institutul Francez: Paris par ecrit - Vingt ecrivains parlent de leur arrondissement.

[photo: Julian Opie - Keira Walking from here]

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 12:00 PM  
13 Comments:
  • At 12:39 PM, Blogger web-loft said…

    scria toate femeile sunt sau sant sau sint perverse ? :))

     
  • At 1:12 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    hehe :D nu-mi amintesc

     
  • At 4:31 PM, Blogger verde ursuz said…

    Un taximetrist tafnos, un nene care a iubit mai multe Gete si un caine cu viata de Hilton. Foarte tare!

     
  • At 6:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    "maneau pe ritm de jazz" :))..tare mult mi-a placut formularea asta, delicios de funny ironia...cred ca nu exista termeni mai antagonici ca cei de mai sus:)...ceva genul "Diana Krall feat. Adi de Vito":)..nice post Diana..

     
  • At 6:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    Peisaje urbane...hmm...mai lipsesc din descrierea ta caldura si macaralele ce lucesc in soare. :)
    In legatura cu dulaul...pai normal io am la bloc vreo 2-3 si cand ma intorc acasa ies din parc si probabil imi confunda marca incaltarilor cu marca Pedigree. Avantaj la voi...fetele :P

     
  • At 9:08 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    narcotourist: sunt curioasa cum ar arata un videoclip al celor doi, cu adidevito plesnind-o peste fund cu bishtari pe diana krall :D
    alex: incerc sa ignor macaraua din fata blocului meu

     
  • At 5:39 PM, Blogger Alina said…

    As vrea si eu un caine din asta...Ca unul, doar al meu, nu se poate inca :(

     
  • At 8:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    Sunet urban : in fiecare zi, la 7 dimineata fix, se trag clopotele la biserica din fata blocului. Am renuntat demult la ceas desteptator :)

     
  • At 10:19 AM, Blogger verde ursuz said…

    Bine ca nu te trezesti in dulcea melodie a alarmelor de masini! Sa vezi atunci ceas desteptator! Si ce e "frumos" e ca e pe mai multe voci: e de ajuns sa se declanseze una ca incep imediat altele si tot asa... Ai dreptate, cine mai are nevoie de ceas?!

     
  • At 12:23 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    mie imi e mai familiara descrierea lui antitrust decat cea a lui catalin, alarme de masini si tramvaiele care pleaca din depou unul dupa altul la 5 dimineata

     
  • At 8:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    @diana,antitrust:
    Nu am vrut sa va stric diminetile :)

     
  • At 9:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    :))..funny one D. ; dar ar fi o blasfemie numai sa ne gandim la o asociere dintre cei doi, i did it once...nu mai fac :)..

     
  • At 10:26 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    catalin: mie nu mi le-ai stricat, m-ai facut sa mi le imaginez altfel. chiar nu imi place zgomotul din fata blocului meu

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory