all the small things
 
Thursday, June 28, 2007
Fara flori, lamaite si condimente


O amintire pe care am purtat-o candva ca pe un tatuaj. Ce sa fac cu ea acum cand ma simt atat de stangace si de rusinata de prezenta ei? Candva nu demult nici nu indrazneam sa vorbesc despre micile lucruri si oamenii pe care ii contine de teama sa nu folosesc cuvinte prea neinsemnate, cuvinte care nu lasa sa treaca savoarea si senzatia reala a unor sentimente asa cum nu trec florile, lamaita si condimentele unui ceai prin sita. Imbatranesc, am uitat tot, nu mai reconstitui decat imagini, niste imagini goale, pustiite, lasate pulverizate ca niste reziduuri ale memoriei.

Nu imi place neputinta si usurinta cu care ma indepartez.

[ Laura Veirs - Magnetized
later edit: azi totul a mers ca snur, m-am plimbat pe umbra, am luat bilete de tren pentru mare si in Carturesti am gasit cd-ul Laurei Veirs. Tipa asta e ultima mea pofta muzicala. Asta am vrut sa mai spun. ]

Labels: ,

posted by Diana Adela Martin @ 10:19 AM  
3 Comments:
  • At 11:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    Sa prinzi vreme faina la mare Diana. Have fun :)

     
  • At 12:10 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    mersi :)

     
  • At 11:24 AM, Blogger Audrey said…

    Dar uneori e bine sa te poti indeparta cu usurinta. Atunci cand lucrurile te apasa, sa te poti detasa de tot e o adevarata binecuvantare. A, si... distractie placuta la mare!! :P

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory