all the small things
 
Sunday, June 17, 2007
Dezindragostiri practice si dezindragostiri poetice


Cand stau in bucatarie dimineata cu o cana de cappuccino in mana privind pe geam iar el, la masa, citeste ziarul. Terminam in sfarsit micul dejun si el se pregateste sa plece la serviciu. Il iau de mana si il conduc spre iesire. Odata ce inchid usa ma simt revigorata si simt ca abia acum incepe ziua. Avusese loc o dezindragostire. O dezindragostire practica, ce se produce tocmai cand aveam nevoie de ea, inchisa fiind prea mult intr-un cotidian marunt. O dezindragostire ca o gura de aer proaspat, atragandu-mi atentia ca ma pot bucura din nou de viata regeste.

Cand totul de dupa el pare greu de suportat si imi umplu timpul cu pasiuni si descoperind pasiuni pentru a uita, dar nu uit. Si traiesc fiecare moment intens pentru ca linistea e ca o otrava. Intr-un mod ciudat ma bucur de viata mea sentimental turbulenta, ma face sa ma simt intr-atat de in viata. Nimic nu ma sperie mai mult decat pustiul care creste in jurul lui Hippolit, personajul din piesa Iubirea Fedrei.

Si in toata desfasurarea asta de sentimente putin cate putin in fiecare zi se strecoara uitarea; sau poate ca toate aceste trairi diverse anihileaza amintirea fericirii pe care mi-o dadea el, nu stiu. Dezindragostirile poetice sunt pentru mine ca sosirea lui Mary Poppins plutind cu umbrela ei mica printre adieri de vant, ajungand pe nepusa masa dar cu toate acestea fiind binevenita. Si de aici incep surprizele.

[video: Kate Nash - Foundations ]

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 11:35 PM  
6 Comments:
  • At 10:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    AAAA, ce mult imi place piesa!!! :X Nu stiam de clip - thaaaank you!

    Vezi ce faci cu dezandragostirile astea... sa nu te dezandragostesti de tot :P

     
  • At 11:10 AM, Blogger Audrey said…

    Imi place melodia, referitor la post insa, cred ca sunt prea mica sa hotarasc cum merge treaba cu dezindragostirile. Cred ca e bine ca pentru tine sunt binevenite, dar sa ai grija sa nu uiti momentele frumoase din timplul indragostirii :)

     
  • At 11:57 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    indragostirile totally rule :) pt mine sunt cel mai frumos lucru din lume, nici macar o fata roscata cu pistrui sau ciocolata cu menta nu poate concura cu ele.

    in adolescenta imi era frica de sfarsitul unei relatii si de suferinta de dupa dar dupa cateva astfel de experiente am invatat sa le transform in ceva benefic si sa ma las in voia lor (sper ca nu sun ca oprah :) )

     
  • At 2:27 PM, Blogger Ela Iliesi said…

    Se predau cursuri de dezindragostire pe undeva? Mentionez ca am ajuns in faza cronica.

     
  • At 9:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    http://notinkansasanymore.wordpress.com/2007/06/18/logo-mania/
    la mania de los logos te-a ajuns. stii ce ai de facut. colaj cu logo-urile brandurilor pe care le folosesti. colaj sau ...na, uite ce-am reusit eu :)

     
  • At 12:07 PM, Blogger verde ursuz said…

    Foarte frumoasa piesa! Ritmuri de dezindragostire, nu? Am vazut cam tarziu post-ul asta, dar nu aveam cum sa o ratez pe Kate. Cand te dezindragostesti, te eliberezi.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory