all the small things
 
Saturday, May 26, 2007
O saptamana de Sibiu
Scot geamantanele de la adapostul lor si le aduc in sufragerie pentru a le transforma in bagaje. Vacanta vacanta vacanta :) E plin de vacanta in sufragerie: de la biletele de tren care stau pe masuta, de la hainele impaturite, de la planuri si de la programul festivalului de teatru subliniat cu markerul. Abia astept Inimi cicatrizate , Othello?!? (o versiune modificata fata de cea pe care am vazut-o acum cativa ani; piesa mea preferata, am devorat-o si am rejucat-o in amintire de multe multe ori), Viata cu un idiot, Vinerea Lunga, crame cu ciorba, agitatie, case cu ochi. Vacanta, ce mai :)

Imi e dor de scriitura lui aujourdhui. Dupa multe zile in care deschideam pagina blogului ei sperand ca poate poate s-a razgandit si voi gasi un nou post jucaus si energic care sa imi trasmita o stare de bine ieri am sters adresa ei din blogroll. Cu greu. Am pierdut o casuta de vacanta in care obisnuiam sa ma retrag zilnic.

Acum fug la CNDB la Jerome Bel.
Nu stiu cu ce sa ma imbrac, hainele de care aveam pofta sunt in geamantan :)

later edit: Jerome Bel, prea minimalist pentru gustul meu.

Intr-un interviu din Elle (iunie) am descoperit o femeie fascinanta si fermecatoare, cu un zambet care arata o viata de poveste: Sanda Tatarascu-Negropontes.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 5:44 PM  
4 Comments:
  • At 8:04 PM, Blogger Hiacint said…

    Vacanţă minunată!

     
  • At 10:26 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Multumesc! :)

     
  • At 1:21 AM, Blogger Ela Iliesi said…

    Tu si Basescu fugiti la Sibiu exact cand incep caldurile.. Coincidenta?!

    Ziarele spun altceva. :P

    Oh well, sper ca ai luat cu tine o ice proof umbrella..

    Eu ma sufoc aici, dar macar ma simt ca o casuta de vacanta :)

     
  • At 5:05 AM, Anonymous Anonymous said…

    Asteptam primele impresii :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory