all the small things
 
Tuesday, May 15, 2007
VĂRĂTĂCELI
· Pe un scaun de metrou: URA!!! URA!!! URA!!! Azi 15.o6.2004 am scapat de SaP SeP SiP SoP

· Au aparut ciresele! Niciunde insa pe unde am cautat nu am dat peste cirese à la matrioshca. Julia Gretson insa, intr-o dimineata stravezie, umple camera de culoare sarind pe un covor gros de cirese bubbling precum invelisul electrocasnicelor. Tavanul prinde stelute. This is the place to dream, to dream off the loneliness inside and replace it with feelings of hope, new and excitement. Camera de recreere a Juliei Gretson, her imagination spa, separata de lume printr-o usa captusita cu omizi.

· Au aparut si barbatii parosi. De nerecunoscut in timpul iernii, vara se dau de gol. Autobuzul cu care merg e plin de ei. Imi feresc privirea oferindu-i drept refugiu privelistea din afara autobuzului insa ce sa fac, si aici am ghinion. Prietenosul Muzeu al Taranului Roman intunecat de mustata si carliontii lui Silviu Prigoana care, cu toata mutra afara din automobilul sau, injura un sofer balai. Victoria Beckham, sfatuieste-ma !!! Ce sa fac in astfel de situatii? Spune-mi tu, te rog! declam in gand, invocand imaginea zeitei of all things fashion pentru a ma proteja.

· Antrenor de vara: Mircea Cartarescu strigand de zor de pe margine Virtualizati, Irealizati! in loc de Cornel Dinu si al sau Verticalizati, Fluidizati (v. Jurnal II, pag.14)

· Multa limonada

Labels: ,

posted by Diana Adela Martin @ 8:36 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory