all the small things
 
Sunday, April 22, 2007
Lazy Sunday, Smilling Face
O zi de fericire linistita. Nimic strident, nimic palpitant. The Great Gatsby, jazz, crisette cu nuca si cerise de la Capsa, dupa amiaza o plimbare lenta pe strazi pline de latrat de caine. Azi nu am energie debordanta, nu stralucesc si nu imi doresc decat sa stau ascunsa aici la computer, in lumina calda portocalie a camerei mele. Nici macar nu poftesc la logica. Nu sunt posesiva, nu sunt curioasa. Zambesc mult.

In adolescenta nu imi placeau duminicile si nu le traiam asa. Le traiam nervos, agitat, suferind la gandul ca urmeaza a incepe o saptamana in care nu imi permit sa imi impun programul. Asa ca incercam sa indes in aceste ore cat mai multe activitati. Imi lipsea rabdarea de a duce unele la capat iar celor care imi placeau nu le ofeream bucuria meritata.

Ma autorasfat. Nu imi dau voie sa fac lucruri care nu imi plac, nu sunt disponibila pentru cei care ma sufoca si amarasc. Deocamdata imi iese.

Labels: ,

posted by Diana Adela Martin @ 9:24 PM  
2 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory