all the small things
 
Friday, April 06, 2007
Cu degetele rascolind gunoaie
Am inceput sa umblu prin gunoaie. Prin gunoaiele mele, that is. Ori de cate ori se intampla sa nu gasesc un lucru merg fuga fuga la punga de gunoi si scormonesc in ea. Inlatur frunze de salata, hartii de ziar, coji de banana, ambalaje de ciocolata sperand ca la un moment dat voi gasi ceea ce caut. Ahaaa - uite!!! Acolo in punga de gunoi am gasit un balsam de buze sigilat, niste cursuri de la facultate facute ghemotoc, tocul de la ochelari, un pachet de biscuiti, un cercel.

Desi incerc sa imi explic, nu inteleg cum s-a ajuns aici. Mi se intampla ca atunci cand lenevesc pe canapea sa mi se puna deodata pata sa fac putina curatenie. Atunci ma ridic ca un automat si cu miscari ritmice adun obiecte pe care nu le mai consider necesare cu scopul de a ma descotorosi de ele. Tot procesul acesta are ceva hipnotic in el fiindca atunci cand incerc sa il reconstitui in amintire imi dau seama ca am pierdut sirul actiunilor mele si al obiectelor stranse.

Si uite asa se ajunge la situatia in care printre obiectele colectate se gasesc si anumite companioane ale vietii mele de zi cu zi. Cum ajung acolo, nu stiu, dar cum imi dau seama ca lipseste un companion, hop la punga de gunoi, nu cumva sa stea speriat acolo asteptandu-ma.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 11:58 AM  
3 Comments:
  • At 9:58 AM, Blogger Sahara Penguin said…

    In acelasi stil, am aruncat acum vreo 2 ani un plic cu bani la gunoi... bani pe care nu i-am recuperat, pentru ca in efervescenta momentului, am dus gunoiul...

     
  • At 5:21 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Acesta e motivul pentru care tot aman momentul in care duc gunoiul afara din casa :)

     
  • At 9:31 PM, Blogger ----- said…

    Ha-ha! :D Faza cu gunoiul n-am experimentat-o inca, dar mi-am pierdut un cercel asta vara prin cort. N-are rost sa mentionez ca l-am intors cu fundul in sus si tot n-am dat de cercel... *sniff* :P

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory