all the small things
 
Wednesday, May 02, 2007
Miercuri in renovare
Pentru ca ziua de azi s-a lasat ascunsa, facandu-ma sa alerg dupa ea. Pentru ca am avut parte de o coincidenta neimpartasita. Pentru ca oamenii pe care i-am intalnit au avut patanii care i-au indispus si pentru ca - oh mai ales acest pentru ca- pantalonii norocosi, cei pe care i-am purtat la admiterea in liceu nu mai imi vin.

O miercuri ca asta e realmente o pacoste.
Taximetristul motaie pe la semafoare spunandu-mi sa il anunt cand se face verde. A dormit putin ultimele nopti si e tare obosit. Cuvintele ii ies greoaie, printre ele se strecoara somn. Ii place sa se joace la computer; doar noaptea, cand nevasta doarme. Nu e incurajator deloc ce spune.
Soriceii de laborator reactioneaza mai bine la apa decat la antidepresive. Pentru prietena mea asta nu e tocmai bine.
Nu gasesc secretul gheiselor inalte.
Un post mic, tern, fara verva si savoare.
Mici nimicuri care mohorasc.

O victorie a Milanului, ca decorator.
posted by Diana Adela Martin @ 10:27 PM  
2 Comments:
  • At 5:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    E joi :) Pantalonii iti vin, prietenii s-au binedispus, forfota vietii te asteapta...Ce frumos e joi!

     
  • At 11:38 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    cred ca motivul real dar neoficial pt care miercurea a fost asa de fada este ca era complexata de joi.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory