all the small things
 
Wednesday, May 16, 2007
Voiaj de-a lungul lui iulie
Iulie e straniu, mohorat, imens, neputincios si niciodata frumos. Nu are cum sa fie. Asa cum o fata care in copilarie se vede urata ajunge sa poarte cu ea peste tot aceasta senzatie si iulie e tare nepriceput in a se scutura de imaginea pe care si-a facut-o despre sine.

Vazandu-se doar o caricatura de iunie, iulie isi petrece multe din zile pe canapeaua lui Freud, scotand la iveala peisaje stricate, trairi pe jumatate irosite si deplangand lipsa de atentie cu care a fost tratat in copilariile noastre.

In cele mai pustii zile aerul devine cald de tristete. Intinsa pe canapea ma inconjur cu o plapuma de ganduri mohorate si dormitez. E doar o luna, dar e o luna mai lunga decat altele, facuta din timp gumos care se intinde si se tot intinde. Imi fac provizii care sa faca trecerea timpului suportabila si ma inconjur cu ele: ochelarii mei de soare, proaspat scosi din frigider, reviste din anii 20, o minge de cauciuc atasata cu un elastic de o paleta, o harta a Venezuelei, un binoclu renascentist, lac de unghii roz pal, o oja roz fructat si una negru satin Chanel, un ghid de conversatie japonez – maghiar, un portofel cu poza lui Frege albita de timp (sigur e el?), zebre de apartament, vitamine, o bagheta de dirijor si un lighean in care sa imi fac vata de zahar. Si uite-asa, la bordul canapelei mele, vaslesc in dulcea-mi reverie catre august.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 1:00 AM  
7 Comments:
  • At 7:38 AM, Blogger Sociopata said…

    Ti-a disparut un post? Ce se intampla? Era frumos si bine scris.

     
  • At 3:31 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    l-am bagat in sertar :) mai las sa se astearna putin praf peste el

     
  • At 4:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    interesant stilul... chiar, mai mult decat atat

     
  • At 9:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    Iulie e intr-adevar trist. Intotdeauna sa astept atat de mult aceasta luna si cand vine in sfarsit ma omoara plictiseala si ma toropeste caldura....

     
  • At 10:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    Super...foarte frumos ai scris Diana.

     
  • At 4:41 PM, Blogger Ingrid said…

    iulie e,intr-adevar,lipsit de originalitate,de umor si de trairi. e ca un coleg tocilar,urat,cu dintii ingalbeniti,timid,care vorbeste numai despre istoria germaniei si sta toata ziua pe capul tau.... :&

    p.s:foarte muult imi place cum scrii..e prima oara cand "te citesc" si imi pare rau ca nu am facut-o mai devreme..tu ma ai deja in blogroll--> multumesc!
    si mii de scz ca am postat acelasi clip(emilie simon-desert)...da nu il dau joc,ca imi plaacee mult! :)
    have a nice day!

     
  • At 4:46 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    haha, mi-a placut mult descrierea pe care i-ai facut-o lui iulie asta. nu e de mirare ca nu il plac :)

    nu ai de ce sa imi multumesti, in blogroll am trecut blogurile pe care imi place sa le citesc (so..eu sunt cea care le multumeste celor care scriu acolo)

    no problem cu emilie simon

    bye!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory