all the small things
 
Sunday, June 03, 2007
Cum sa scapi de depresie in 2 pasi simpli
1. Plimbandu-ma pe stradute trec pe langa casa lui Cioran: mare, galbena si cu miros de pustietate. Imi pare diferita de celelate case din jurul ei, cumva nelalocul ei, stinghera in asteptarea intunericului pentru a domoli culorile si viata din jur.


2. O las in urma. Strada coboara in panta, imprejmuind o casa romb, imbujorata si discreta, mereu atenta la bataile inimii drumetilor. Trecand pe langa ea pasii mei se simt brusc in siguranta.


3. Et voila, la place pour être heureux.

Oare Cioran ar mai fi avut nelinisti si angoase daca la cativa pasi de casa lui ar fi existat un magazin cu violoncele, laute, viole si chitari care sa ii ofere sprijin? Eu, cum as fi simtit cum tristetea se aseaza greoaie pe fundul sufletului lasand starea de bine sa se scurga in afara as fi dat fuga la magazin (in capot, framantandu-mi degetele zgribulita fiind de frig, cu sacose cu fructe atarnand de maini, in echipamentul Stelei, in sarong si cu un turban pe cap) si as fi stat in fata lui minute-n sir privind, absorbita de the shape of sounds to come.

Labels: ,

posted by Diana Adela Martin @ 10:57 PM  
7 Comments:
  • At 11:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    nu functioneaza. La mine merge cu xanax si alprazolam...

     
  • At 4:11 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    make it three steps then :) first take xanax and then go to step2 above

     
  • At 11:09 AM, Blogger . said…

    Cioran a locuit apoi in Paris..undeva pe langa Odeon ..si cum nici peisajul urban de acolo nu l-a prea ajutat ..nu cred ca exista solutii prea simple care sa te scoata din depresie o data instalata

     
  • At 4:48 PM, Blogger Emanuela Schweninger said…

    eu imi doream sa ajung de multa vreme in rasinari.citisem atat de mult despre el.vroiam sa inteleg anumite lucruri.imi pare rau ca nu se poate vizita casa lui cioran.dar am auzit ca gallimardul vrea sa o cumpere si sa o transforme in muzeu.asa mi-a zis o femeie de pe strada :)

     
  • At 7:10 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    denisa, de acord cu tine :) si eu avut perioadele mele de depresie; perioade in care ma deranja o astfel de atitudine cheerfull, pe o etichetam ca fiind superficiala.

    silencemustbeheard: poza aceasta este cu locuinta lui cioran din siibiu.
    am trecut si prin rasinari cu masina; e in drumul spre paltinis. am inteles ca se face agroturism acolo. e o zona superba plina de verde, cu ulite foarte stramte, chiar si drumul pe care mergi cu masina e ingust (cu greu au loc doua masini venind din sensuri opuse)iar casele nu seamana una cu alta.
    Dupa ce am vazut zona in care a copilarit am intuit oarecum de ce a considerat plecarea de acolo drept o izgonire

     
  • At 8:49 PM, Blogger Emanuela Schweninger said…

    ai dreptate.desi seamana foarte tare cu casa lui din rasinari.o sa pun poze in noaptea asta sau maine cu ea pe blogul meu.

     
  • At 3:31 AM, Blogger k. said…

    cata nostalgie in imaginile astea. alunga orice, orice sentiment al prezentului, te transporta undeva unde nu se mai pune problema nicicum.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory