all the small things
 
Saturday, June 02, 2007
O zi, cea de luni
Stau pe una din terasele din Piata Mica asteptand mancarea. Sunt ca o turista: am un aparat de fotografiat langa mine, privesc atent tot ce se intampla, zambesc mult si ma misc alene. Soare si adieri de vant. Imi trec mana in par ciufulindu-l si imi indrept din nou atentia catre tot din jurul meu. Pe mine nici nu ma simt. Cineva care sunt eu sta si priveste: agitatia din Piata, culorile zidurilor, rotirea rotilor unei biciclete, conturul paharului cu Sprite apoi bulele de acid cautandu-si drum inspre limanul paharului. Imi ridic privirea de la pahar si vad ca si eu sunt la randul meu privita, studiata atent si respirata de casele din jurul meu.




Trag aer in piept si respir adanc peisajul, expir sudoare si nervi de Bucuresti, inspir in loc serenitate, expir complexe mici si trag pe nas ingenuitate si tot asa pana scap si de nemultumiri, si de rutina, si de plictiseli si searbad si fac loc pentru multa candoare si generozitate. Devin atenta la simturi, caut si adulmec.


Labels: ,

posted by Diana Adela Martin @ 12:30 AM  
3 Comments:
  • At 1:34 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ce dor îmi e şi mie de Sibiu...

     
  • At 2:31 AM, Anonymous Anonymous said…

    L-ai sters deja ? ok
    Sa stii ca vorbeam serios

     
  • At 7:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    demult

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory