all the small things
 
Tuesday, June 19, 2007
City Lights
Exista in mine o oarecare tristete, cateva frici si dorinta de a explora la care nu vreau cu nici un chip sa renunt. Le am inca din copilarie si inseamna foarte mult pentru mine, mi-au adus multe bucurii si au conturat felul meu de a fi, iar pierderea lor cred ca m-ar dezorienta teribil, probabil ca m-ar face sa imi pierd pofta pentru viata (stiu ca suna patetic. mai urmeaza :) )

Tristete si frici inca am indestulator de multe, nu imi fac probleme din pricina asta. Ce ma ingrijoreaza este faptul ca incep sa-mi pierd dorinta de a explora. Simt ca am epuizat Bucurestiul, ca o parte a lui (imaginara sau/si reala) care a insemnat odinioara mult pentru mine si-a pierdut forta pe care o avea asupra mea si nu mai imi intretine pofta de a descoperi. Tin minte cat ma impulsionau anumite zone ale Bucurestiului, cum le cutreieram stradutele si cum chestia asta imi dadea o stare speciala.

Si mai era si anticiparea faptului ca maine voi face acelasi lucru care ma facea sa astept cu nerabdare urmatoarea zi. Am avut perioade frenetice in care ma simteam in propriul meu oras ca un turist, plecand de dimineata si hoinarind timp de ore, cautand imagini care ma intriga sau pur si simplu imagini frumoase, chipuri de oameni, anticariate ascunse, perioade in care mergeam la teatru de cateva ori pe saptamana si ma bucurau piesele pe care le vedeam.

Orasul meu nu mai imi poate da astfel de perioade fertile. Incep sa ma dezindragostesc de Bucuresti si este o dezindragostire care nu e nici practica, nici poetica deoarece imi lipseste forta de a o transforma in ceva util sau placut. Pentru a o face sa fie astfel ma gandesc din ce in ce mai serios la emigrare. Imi doresc si incep sa am nevoie de provocarea oferita de un nou oras, oras pe care sa il descopar si in jurul caruia sa imi oranduiesc viata, sa descopar noi posibilitati pe care sa le captez ca fiind posibilitati ale mele.

Nu e vorba numai de alta priveliste, ci si de un alt stil de viata la care poftesc. Imi pare a fi pasul potrivit pentru a nu pierde scanteia aceea din ochi pe care o port inca din copilarie si totodata un mod de a o proteja pe Diana cea de atunciacum, de a nu o transforma in ceva ce nu isi doreste sa devina.

Labels: ,

posted by Diana Adela Martin @ 8:07 AM  
15 Comments:
  • At 1:47 PM, Blogger Audrey said…

    cred ca e foarte important sa fi fascinat de ceea ce te inconjoara, indiferent daca sunt locuri, oameni, senzatii. eu, de exemplu locuiesc intr-un oras mic si monoton care nu m-a fascinat niciodata. Nu exista diversitate, uneori chiar simt ca nu are viata. In schimb ador Bucurestiul, dar asta probabil din cauza ca il vizitez doar cateva zile pe an. Daca vrei sa emigrezi, fa-o. Si alege un oras care stii ca iti poate oferi ceea ce iti doresti.

     
  • At 11:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Iti recomand Cehia... mai precis Praga. :)

     
  • At 11:38 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    hei, thanks alex :) maine imi voi pun o rochie cu talie empire, ochelarii de soare si o esarfa in jurul capului si voi face o mica vacanta virtuala in praga.

    nevirtual nu stiu cand voi ajunge desi e un oras pe care imi doresc mult sa il vizitez

     
  • At 11:51 PM, Blogger Emanuela Schweninger said…

    la ce univ ai vrea sa studiezi?

     
  • At 11:52 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    inca nu m-am gandit

     
  • At 11:56 PM, Blogger Emanuela Schweninger said…

    prin raspunsul tau vroiam sa aflu despre ce tara e vb.. :D

     
  • At 11:57 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    cred ca o tara vb de limba engleza pt ca este singura limba in afara de romana in care ma simt confortabil. Desi si Franta ma tenteaza enorm (poate imi pun la punct franceza intre timp)

     
  • At 2:13 PM, Blogger Audrey said…

    dada...la paris...si peste cativa ani venim si eu si silence acolo :))

     
  • At 2:21 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    :)ce bine suna

     
  • At 5:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    "maine imi voi pun o rochie cu talie empire, ochelarii de soare si o esarfa in jurul capului si voi face o mica vacanta virtuala in praga.

    nevirtual nu stiu cand voi ajunge desi e un oras pe care imi doresc mult sa il vizitez"

    Diana sa faci poze...:)

     
  • At 6:17 PM, Blogger Emanuela Schweninger said…

    n-ai aplicat pana acum pt nicio bursa?

     
  • At 6:54 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    alex, i am picturing that ( but i can't share ) :)

    silence:
    1. trebuie sa mai stau un an sau 2 aici in tara
    2. prefer sa aplic direct la o univ

     
  • At 12:52 AM, Blogger Sahara Penguin said…

    Daaaaa, daaaaaaaa, Pragaaaaaaaaaaa. Go to Pragaaaaaaaaa!

     
  • At 10:42 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    pare-mi-se ca nu trebuie sa ocolesc praga :)

     
  • At 12:41 PM, Blogger Sahara Penguin said…

    Diseara o sa incerc sa sui pe blog niste poze facute vara trecuta in Praga. Poate te impulsioneaza :D

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory