all the small things
 
Wednesday, June 20, 2007
Dezamagirile mele fosforescente


Mici detalii marunte care s-au ascuns pe sub pielea bratelor intr-o zi cand cineva drag mie m-a dezamagit. Ramase acolo ca niste stelute fosforescente imi atrag atentia ca e greu sa ajung la ele si sa le dezlipesc.

Stau seara intinsa in pat iar in loc sa dorm imi privesc mainile fosforescente si stelutele care se unduiesc in sudoarea de vara asezata peste ele. Si tot uitandu-ma cum plutesc asa, nestingherite, incep deodata sa am numai ganduri negre-gri-metalice care ma fac sa tresar. Preventiv imi indepartez brusc bratul de corp de teama sa nu treaca printre sani si sa se depuna in straturi pe sub piept, transformandu-mi inima intr-una fosforescenta si sarcastica. Sarcasmul nu-mi place deloc, fata de ironie imi pare ca un fratior meschin ce o da in bara mereu, motiv pentru care baga strambe tuturor celor care isi duc viata senin, la umbra lasata de un curcubeu.

[ Simone White - Why is your raincoat always crying? ]

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 12:08 AM  
4 Comments:
  • At 6:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    We live in a world of sarcasm. :)

     
  • At 6:51 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    ohhh... shh nu spune mai mult. :) inca o dezamagire s-a produs, a doua in top, aflata imediat dupa 'mos craciun nu exista'

     
  • At 10:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    ahhhhhhhh... eu am crezut ca spune Why is your wrinkles always crying? .. si era deosebit de frumoasa imaginea ridurilor triste.. sigur nu spune asha??

     
  • At 10:01 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    pe site-ul ei apare ca titlu why is your raincoat... nu stiu dc in text pomeneste si ridurile. ar fi intr-adevar multa tristete in imaginea aceasta
    http://www.myspace.com/simonewhite

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory