all the small things
 
Friday, June 29, 2007
Beckett si sutiene
Ieri
Intru in Carturesti si cand sa trec printre barele alea incep sa bipaie. Merg apoi la British Council si barele alea bipaie din nou. Nu imi dadeam seama de ce, nu aveam la mine nici carti, nici alte produse. Ajunsa acasa aflu raspunsul cand dau sa ma dezbrac.... Pe eticheta sutienului pe care il inaugurasem era lipit un cod de bare.

Imi plac la nebunie sutienele, mi se par cele mai fermecatoare articole vestimentare. Nici nu le gasesc alt rol decat cel estetic (au ele si un alt rol?)

Am facut noapte alba gandindu-ma la Beckett si cum m-au urmarit scrierile lui inca din copilarie. O femeie de varsta mijlocie care isi duce existenta prinsa pana la gat intr-o gramada de nisip in timp ce firicel cu firicel de nisip gramada creste. Aveam 8 ani si ma uitam la televizor la acea piesa de teatru coplesita fiind la randul meu de disperarea si neputinta femeii.

Nu am scapat de acele imagini si nici de sentimentele asociate lor: stateam seara in pat si ceea ce vazusem la televizor nu mi se mai parea indepartat de viata mea, de viata in general, cum se intampla cu alte emisiuni si filme pe care le mai vazusem. Nu e nevoie de multe lucruri sau de cine stie ce imprejurari pentru ca angoasa sa isi faca loc in viata cuiva; subtil, pentru mine totul a inceput cand am vazut acele imagini.

Simt nevoia sa scriu mai multe despre Beckett, despre cat de coplesitor mi se pare, despre angoasa si marunt, despre Asteptandu-l pe Godot si despre un articol pe care l-am citit aseara, articol care mi-a placut mult si care a clarificat anumite lucruri (mai bine zis a clarificat o anume perceptia a mea asupra lui Beckett mai degraba decat piesa lui Beckett in sine) Michael Worton - Waiting for Godot and Endgame: Theatre as text dar nu pot face asta acum.

Labels: , ,

posted by Diana Adela Martin @ 3:09 PM  
12 Comments:
  • At 12:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    uaf! o sa ai timp sa termini cartea...

     
  • At 10:25 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    ai un mic avantaj de partea ta :) cartea nu e la mine, e imprumutata altcuiva

     
  • At 12:30 PM, Blogger Papusa ruseasca said…

    sutienele sunt uneori singurele bijuterii pe care trebuie sa le poarte o femeie...

     
  • At 9:24 PM, Blogger Ela Iliesi said…

    Sunt cateodata singurele bijuterii.. dar nu pe plaja. :) Sau, ma rog, depinde de cata atentie vrei sa atragi.

    Sa-mi spui Diana daca se mai vand amintiri. S-or fi scumpit acum ca e sezonul? :p

     
  • At 9:50 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    daca nu se mai vand imi voi face propria afacere :D

     
  • At 11:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    Postul tau mi-a amintit ce mi-a placut la Beckett :
    "We are all born mad. Some remain so."–Waiting for Godot

     
  • At 2:03 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    despre mine pot spune ca m-am nascut cu aste initiale :) asa ca pana ma voi marita voi fi printre aceia care raman mad

     
  • At 7:03 PM, Blogger Audrey said…

    cum a fost la mare? :)

     
  • At 7:08 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 7:11 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    m-am plimbat mult :) am intrat in apa pana la genunchi, am calcat pe 2 sau 3 meduze (intr-o zi o parte a plajei era plina de meduze si crabi ametiti de furtuna), nu sunt bronzata, un desert f bun la byblos si cocktailuri green apples, 3 gogosi, gazeta sporturilor rasfoita de vant, dai sijie complexul lui di si peter mayle un an bun. imi e dor de aerul de mare :)

     
  • At 12:48 PM, Blogger Audrey said…

    :) daa aerul de la mare...si eu vreau! :D dar, nu ai prins vreme buna?

     
  • At 2:19 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    am prins vreme calduroasa, intr-o singura zi a fost innorat

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory