all the small things
 
Thursday, July 12, 2007
Extrem de tare si incredibil de aproape
Acum doua saptamani am gasit in cutia postala o cheita. Aurie si putin ruginita. La inceput am crezut ca e o gluma, o farsa intelectuala facuta de cineva care vrea sa puna in practica idei preluate din carti. Ca un vestigiu pretios si plin de poezie ce imi parea l-am pus la loc sigur.

Hmm... totul bine pana astazi cand a sunat la usa mea un sef de bloc si mi-a adus la cunostinta ca cineva a pus din greseala in cutia mea postala cheia de la subsolul blocului si ca sunt somata sa o restitui. Repede. In caz ca doamne fereste are loc o inundatie.

Acum ma plimb prin casa cautand-o si nu ii dau de urma. Am cautat-o prin genti, borsete, in sertare, in cutia cu bijuterii, in cea cu creioane colorate si rezerve de stilou si nimic. Trebuie sa o gasesc si sa o predau nevatamata ca sa nu ma transform intr-un dusman al blocului.

Deci unde am pus cheita?

- later edit: am rezolvat chestiunea. am recunoscut ca nu imi amintesc ce am facut cu cheita, e posibil chiar sa o fi aruncat, iar la randul lui administratorul m-a absolvit de orice vina -
- latest edit: in geanta! -

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 7:20 PM  
14 Comments:
  • At 9:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Haha, postul tau imi aduce aminte de ceva asemanator, oarecum in oglinda, la :
    http://femeiasimpla.wordpress.com/2007/07/11/ce-bine-ca-oamenii-nu-sunt-ceea-ce-par-a-fi/

    Noi dam sens tuturor lucrurilor care ne inconjoara, si tocmai asta e frumusetea! Go on with your charming daydreaming! :)

     
  • At 10:16 PM, Blogger Audrey said…

    sub pat. :)) cel putin la mine in camera, tot ce cauti si nu gasesti se afla ...sub pat :)

     
  • At 11:15 AM, Blogger efectul G said…

    cred ca nu a existat nici o cheita si nici un administrator ..totul este un joc la care imaginatia ta a uitat sa te invite...sau totul e real, iar administratorul este angajatul unei superfirme de ...distractii la limita.

     
  • At 11:22 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    in acest caz ar fi o sansa sa scap de cotrobait si sa imi vad de ale mele.
    insa imagineaza-ti fata administratorului cand va reveni dupa cheita si ii voi spune ca totul a fost in imaginatia mea. a fi ceva de genul "dog ate my homework sir"

     
  • At 9:19 AM, Blogger song of myself said…

    Desigur ca exista cheita si desigur ca exista si administratorul, doar ca acesta e un iepure alb, cu manusi din piele de caprioara si cu ceas de buzunar. Iar cheita se afla pe o masuta de sticla si Diana are nevoie de ea pentru a deschide poarta spre Wonderland :).

     
  • At 11:02 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    in this case i'd better start searching all over: )o cheita inspre wonderland e chiar pretioasa

     
  • At 4:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    "-Nimeni nu mai are nevoie de chei.
    -Eu folosesc chei, i-am spus si i-am aratat cheia de la apartament.
    -Stiu ca folosesti,a spus el.Dar oamenii ca tine sunt o specie pe cale de disparitie.Toate sunt electronice in ziua de azi.Interfoane,acces pe baza de amprenta...
    (...)
    -Pai,daca oamenii ca mine sunt o specie pe cale de disparitie,atunci ce-o sa se-ntample cu afacerea ta?
    -O sa ne specializam,a spus el, ca magazinele cu masini de scris.Acum suntem utili,dar in curand o sa fim interesanti".Jonathan Safran Foer
    Admirabila cartea :)

     
  • At 5:01 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    abia astept sa o citesc! am auzit multe pareri de bine despre carte

     
  • At 6:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    Scrisa intr-un ritm destul de alert,cu destule note comice , este in fond de o tristete emotionanta.
    Iti mai recomand apoi , daca imi permiti , si "Oscar si Tanti Roz" de Eric-Emamanuel Schmitt.

     
  • At 3:23 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    imi fac placere recomandarile, e o modalitate de a descoperi autori/carti la care nu m-am gandit sau pe langa care am trecut cu usurinta fara a-i lua in seama
    voi incerca si oscar si tanti roz :)

     
  • At 7:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    Interesanta povestioara! Pacat ca un fapt asa banal....cum ar fi cheia de la subsol a stricat misterul unei chei pierdute! Intotdeauna mi-am dorit sa gasesc o cheie veche :) ...

     
  • At 9:35 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    daca nu as fi aflat care este usa care poate fi deschisa de aceasta cheie as fi putut fantaza pe tema asta. but so, back to reality

     
  • At 4:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    hihihi, ce draguta povestea cu cheia! si ce mult mi-a placut cartea lui Jonathan Safran Foer...

     
  • At 12:27 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    still haven't read that book hmm.. o lista lunga de asteptare

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory