all the small things
 
Sunday, July 22, 2007
Philolsophers and other endangered species
Oh, Heya! Re:membre those txt-book photogrphs we used to dooddle as chldrn? Wrighters, saaayentists and pfiulosophers, all so pretty damn sNobish, adding a mustash here, some glaszses there & funnyremarks springing out frm that dude's mouth.

An antologhia of that golden mo'ments here and here.

ConKuurs!!! Here's yoor chance to win an original copy of Zein und Seit by Mrrrtin Haideggirl. All ya have todo is name thy folks you see in the pictures below. Bon chance! Winners we'll be announced next we'ek.





















all:
Castigatorii acestui concurs sunt ionuca (felicitari! ai invatat ca ceea iti produce suferinta intr-un moment te ajuta in alte situatii. O lectie pretioasa pe care paulo coelho ar spune-o mai bine decat mine), gaijinul (sa nu iti faci ganduri rele, nu e un capat de tara ca nu l-ai ghicit pe artaud, cu totii stim ca teatrul japonez este ... mai retrograd) si Dana (so you know the names of those two cuties ... is there anything more shallow than this?).

Anyway, an entire community of geeks sends you their congrats. Cu acest prilej va anunt ca v-ati calificat in etapa a 2a a concursului. Probele pentru urmatoarea etapa sunt:

1. evaluati intr-un eseu de 5 pagini contributia lui thoralf skolem la nasterea teoriei modelelor
2. este logica modala incompleta? de ce?
3. este conceptia lui charles darwin cu privire la originea speciilor corecta? dc nu, ce ati schimba?
4. estimati sansele echipei steaua bucuresti in fata lui zaglebie lubin - care ar fi 11-le ideal si tactica ce ar trebui abordata
5. cine credeti ca va castiga la noua emisiune de la Kanal D, Un nou inceput

Nu uitati motto-ul concursului: O data invingator, mereu invingator!

Labels: ,

posted by Diana Adela Martin @ 12:39 PM  
19 Comments:
  • At 4:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eu doar pe B. Russel si pe L. Wittgenstein ii stiu :) L-am urat pe Wittgenstein cu pasiune cand a trebuit sa-l invat pentru bac :D Iti dai seama ca nu uit o asemenea fata :))

     
  • At 4:58 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    haha :)in this case they're doomed not to be liked.

     
  • At 6:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    ok, Russel, Witt. si Heisenberg, dar al 4-lea cine-i?

     
  • At 6:44 PM, Blogger Dana said…

    Werner Heisenberg si monsieur Antonin Artaud, ha!

     
  • At 6:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    ah, nu conteaza, am aflat intre timp...

     
  • At 6:49 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    an entire community of geeks sends you congrats :)

     
  • At 6:57 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    all: sunteti anuntati ca v-ati calificat in etapa a 2a a concursului. probele pt urm etapa sunt:
    1. evaluati intr-un eseu de 5 pagini contributia lui thoralf skolem la nasterea teoriei modelelor.
    2. este logica modala incompleta? de ce?
    3. este conceptia lui charles darwin cu privire la originea speciilor corecta? dc nu, ce ati schimba?
    4. estimati sansele stelei bucuresti in fata lui zaglebie lubin. care ar fi 11-le ideal si tactica care ar tb abordata?

    nu uitati motto-ul concursului: O data invingator, mereu invingator!

     
  • At 8:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    1.Nu imi plac cifrele, doar cuvintele. Cifrele sunt prea stricte si logice, poate imi aseaza gandurile organizat, dar imi place la nebunie sa mi le zburatacesc prin cuvinte :)
    2.Da, pentru ca nu ma vreau sa elaborez enunturi definitive.Si nici nu e politicos :)
    Necesitate, realitate, posibilitate, imposibilitate si contingenta. Nu poate sa fie. Nu inca :)
    3.Raspunsul il recomand sa se culeaga din "Galapagos", Kurt Vonnegut.
    4.Sanse de a castiga : 70 %.11-le ideal va fi cel care va castiga :)
    Tactica ( sa pastram linia primelor trei intrebari :)):
    4.1 Pentru Hagi: E un principiu dovedit ca trebuie sa inveti sa asculti pentru a sti comanda. De aceea, maiestria conducerii nu este un act, ci o deprindere
    (Aristotel)
    4.2 Pentru suporteri : Fericirea depinde de noi( acelasi Aristotel )

    ps1: De fapt , se poate participa la a doua etapa daca la prima am absenta motivata ? :)
    ps2: Diana, a fost chiar distractiv. Umila intrebare: care este finalizarea concursului? :)
    Multumesc

     
  • At 9:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ce ciudă îmi e că am ratat faza iniţială a concursului deşi trebuie să recunosc că nu prea îi cunoşteam pe cei din poze. :D

     
  • At 10:14 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    catalin: mi-au placut mult raspunsurile tale (sincer nici nu credeam ca se va incumeta cineva sa raspunda :) ).
    ps1: pt mine nu conteaza absentele ci prezentele
    ps2: nu are o anume finalitate, e o modalitate de a ne amuza in zile calduroase, cand nici iesitul la o terasa nu mai e asa de atragator si de a mai sta la taclale cu cei care vin aici in vizita

    mi-ai starnit curiozitatea in legatura cu galapagos :)

    laters

     
  • At 10:18 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    alex nu-i tarziu :) ti-a placut cum a jucat poli?

     
  • At 10:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    diana: exista intotdeauna cel putin un nebun care sa intre in joc :)
    un joc frumos

     
  • At 10:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    Pai nu m-am uitat ca invatam...decat prima repriza am vazut-o la TV...pentru ca l-a meci nu am fost.
    Prima repriza cam slabut...sper totusi ca anul asta sa reuseasca si ei ceva in campionatul nostru. :)

     
  • At 10:42 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    catalin, te mai astept la provocari :)

    alex mie mi se pare ca poli a crescut in ultimii ani. multe echipe din provincie isi intaresc lotul si fac un fotbal frumos (de ex mie imi place cum joaca otelul, imi place de petre grigoras ca antrenor).
    cred ca va fi un campionat tare interesant, poate cel mai frumos dupa revolutie

     
  • At 10:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    Asa sa fie Diana... numai sa nu fie canicula si in restul anului :))))

     
  • At 4:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    1. Victoria Lipan este un persoaj... nu, nu e bine... În romanul Neamul Somarestilor... of, tot nu merge... In balada Toma Alimos...
    2. Incompleta pentru ce scop? Pentru descrierea limbii naturale, de exemplu, e evident incompleta. N-am mai avut de-a face cu logica modala de foaaarte multi ani, dar tin minte ca nu intelegeam de ce ajung doar doi operatori.
    3. Asa cum a fost ea formulata initial, nu. Cel putin pentru faptul ca Mendel nu aparuse inca. Raspunsul se culege din "Ceasornicarul orb", de Dawkins :)
    4. aaa.... pot sa trag alt bilet?
    5. Ce-i aia Kanal D??

     
  • At 8:13 PM, Blogger Ela Iliesi said…

    offtopic

    Ma tot intrebam cine o fi July care a dat asa multe commenturi (ha ha funny pt cine se prinde)

    si mai ales pe unde se plimba Diana? Te simt departe de calculator :)

     
  • At 8:08 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    ela :) nu e de gluma cu puterile tale paranormale, chiar am fost plecata de langa computer, am venit acum acasa pt cateva re si plec din nou pt o sapt

     
  • At 6:14 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    itinerariu: Focsani - Brasov :)
    laters!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory