all the small things
 
Wednesday, August 01, 2007
Delicatese culinare literare (2)
A book of guilt and taste Agnes Desarthe - Mananca-ma (trad. Magdalena Raduta)

Tehnica: Am framantat bland aluatul, am privit cu rabdare cum se topeste ciocolata, am taiat fructele atent, culegand picaturile de suc, minuscule si delicate, atat de delicate, si le-am amestecat fara graba in aluatul brun ca pielea unui massai, piele neagra sub degetele mele albe, framantata si modelata, lovita si mangaiata. Am presarat apoi piperul deasupra feliilor de para - si in bucatarie si in afara ei eu cred in puterile tainice ale aliteratiei.

Tactica: Eu gatesc din tot sufletul. Cum sa fac sa-mi iubesc clientii? E o intrebare de lux si ma fulgera gandul ca prostituatele exact acest lux nu si-l pot permite.

Menu:
pranz: chiftelute cu chimen si coriandru, garnitura de telina cu smantana si patrunjel, cu lamaie si rosii coapte cu usturoi.
cina: felii de tapas, ficat de pasare cu vin de Porto asezat pe o jumatate de cartof copt si inconjurat de inele de ceapa topita in zahar, rulouri din naut de Treviso cu miere si file de eglefin.
desert: trei felii de tarta cu prune brumarii si cu migdale, spuma de capsuni cu praline (din partea casei)

Anturaj: Asezate la o masuta in dreptul geamului Simone si Hannah isi bat capul cu temele la filosofie. Ali Slimane, cel cu buze brune, tusica Emilienne, mereu catastrofala, obeza si aproape cheala, cu zeci de firimituri pierdute in poala rochiei ei. Apoi Vincent, cel care isi petrece timpul de munca printre flori, undeva aproape. Ben, Barbara si Myriam.

in surdina: Beatles - Norwegian Wood

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 11:49 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory