all the small things
 
Sunday, October 07, 2007
Fragmente - usor, de neperceput, exagerate
A opta zi. Dorm putin, abia mananc si mi-e greu sa articulez corect cuvintele. In plus fata de astea sunt durerile.

Tanjesc dupa dureri diversificate. Vreau sa primesc palme peste pulpe, sa imi inot un deget in ulei incins, ma gandesc ca ar fi dragut sa ma impiedic pe scari si sa imi scrantesc glezna. For a change.

Imi mai doresc sa comand un vis cu un elefant pufos de canapea, unul cu ochi mari si somewhat groggy, cu pampoane roz fluturand in vant si cu care sa pot zbura de-asupra Bucurestiului. Un vis anime sweet. Nu primesc insa decat Park Chan-Wook. Cum de se pricep coreenii atat de bine la teama si panica si tacere? Singurul spectacol de teatru pe care l-am vazut si pe care l-as considera un item horror este un hamlet coreean, Hamlet Death Machine. Pana sa il vad nu credeam ca genul acesta poate fi exprimat prin teatru.

Am devenit experta in emisiuni casnice. Ma uit la Euforia TV, la barfe Bulevard si la Nora pentru mama 2 (BTW ce credeti, este Carmen noua Lacramioara? Votati, va rog: pentru DA apasati tasta 0, iar pentru NU tasta 1). Pentru a socializa inventez martori si judecatori, fiind pe rand avocatul acuzarii si al apararii celor care apar la Stirile Pro TV, iar la comediile romanesti agit din palme si rad impreuna cu vocile din off. Nu pierd nici socrii, mame care pleaca sau iubite care plang. Ma simt putin mai fericita, eu cu durerile mele.

Zambesc. Imi ridic moralul citind despre masacre si dezastre (Este etic sa procedez asa? Va rog, votati: apasati tasta 3 pentru DA si 4 pentru NU):
Cand leii incepura sa raga, cameramanul ii lua in vizor si Patrick Willingford - detectand un moment de spontaneitate autentica - intinse microfonul pana in cusca. Se alese cu o bomba mai teribila decat si-ar fi dorit. O laba tasni din cusca; o gheara insfaca incheietura mainii stangi a lui Wallingford. Acesta scapa microfonul. In mai putin de doua secunde, bratul lui stang, pana la cot, fusese tras in cusca. Umarul stang se busi de gratii; mana stanga, inclusiv cativa centimetri de de-asupra incheieturii ajunse in gura leului. [John Irving - A patra mana]
Cu cine ati tinut in aceasta confruntare: cu crocodilul ntz ntz ntz sau cu jurnalistul?

Neobisnuit sa consume bere in cantitati mari, Gica Hagi nu a putut sa bea o halba imensa la Festivalul Oktoberfest, din Germania, unde a fost prezent alaturi de Ilie Nastase [...] Neobisnuit cu bautura, 'Regelui' i s-a facut rau, revenindu-si insa, rapid. [Libertatea]
Cine si ce i-a pus Regelui in bere?

-O cumpar, zic pe nerasuflate. O cumpar!
In timp ce o intinde pe hartia de ambalaj imi scot portofelul, il deschid si bag mana dupa cardul VISA cu un gest automat si precis, dar dau cu degetele de piele goala. Ma opresc surprinsa si incep sa scotocesc prin toate compartimentele, intrebandu-ma daca nu cumva l-am pus pe acolo impreuna cu vreo chitanta sau de n-o fi lipit de vreo carte de vizita. Si-n clipa urmatoare, cu un soc inabusit care-mi taie genunchii, imi amintesc. E pe birou. [Sophie Kinsella - Ma dau in vant dupa cumparaturi]
Cum se poate vindeca dependenta de cumparaturi? Any hints?

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 1:12 AM  
9 Comments:
  • At 10:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    O sa treaca si durerile...vezi? De asta imi e mie frica de dentist. :|

     
  • At 1:51 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    interventia a decurs foarte bine. partea grea a venit dupa, durerile postop fiind foarte mari. m-a avertizat doctorul:10 zile :D

     
  • At 10:15 AM, Blogger thian1899 said…

    vazut oldboy cumva?

     
  • At 12:04 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    yup & also the sympathies

     
  • At 4:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    Da, am eu o idee. Ascunde-o pe Sophie K. Citeste Antologia portretului, de Cioran si Cretia.

     
  • At 7:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    uffffff! ma speriasem! cum nu mai intrasem de mult pe blogul tau [:D], cand am vazut primul paragraf mi-a stat inima! apoi am citit comentarii, m-am uitat la data la care ai postat si am inteles ca acum ar trebui sa fii ok. asa esti, nu? :)

     
  • At 10:53 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    cristi sutu: e grea trecerea de la sophie K la cioran si cretia.poate si pt ca ea e un model pentru mine, a absolvit facultatea de filosofie, politica & economie la oxford. OMG I say

     
  • At 10:57 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    irina, da acum sunt ok, multumesc de intrebare. ocupata cu impachetatul :D

     
  • At 6:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    @diana > Nimic nu e greu cind ai un stencil atiiiit de misto

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory