all the small things
 
Thursday, November 15, 2007
Intamplari posthalloween
Zilele astea parca sunt facute sa ma sperie. Marti mergeam ganditoare si zgribulita inspre Odeon cand deodata sare in fata mea tipand baaaau un pusti ascuns intr-un intrand de librarie. Fireste ca m-am speriat. De-acolo pan' la teatru am mers tinandu-mi strans incheietura mainii pentru a-mi masura pulsul si incercand sa imi amintesc daca am citit ceva in Libertatea despre asta [Libertatea este ghidul meu pentru interpretarea comportamentului urban].

Ieri am iesit din casa si mergeam cu pasi repezi inspre metrou, aidoma de neatenta ca mai-nainte cand deodata, trecand pe langa o masina (pe care scria ceva de ERBASU - poate ca Libertatea ofera mai multe amanunte in acest caz), barbatul aflat pe locul soferului isi lipeste mutra de geam si urla ceva. Parca era un rechin in acvariu, un exponat damienhirstian, asa cum statea lipit de geam, cu gura larg deschisa. M-am uitat lung la el incercand sa imi dau seama daca e dragut. Nu cred ca era. M-am indepartat indignata.

Labels: ,

posted by Diana Adela Martin @ 6:43 PM  
9 Comments:
  • At 10:29 AM, Anonymous Anonymous said…

    cat de misto poti sa scrii!

     
  • At 12:34 PM, Blogger thian1899 said…

    daca era dragut, te indepartai, sa zicem, mai gratios? :)

     
  • At 4:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    diana ma asteptam la un studiu dostoievskian al acestor doua caractere condamnate la o fericire aparenta in dauna spaimei generate unor unei fiinte nevinovate, lipsita de aparare, dar si de intelegere fata de handicapul lor. Dixi :D

     
  • At 4:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    /*

     
  • At 3:45 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    nasty: :) thanks

    thian: m-as fi indepartat mai impacata cu soarta de a i fost speriata. si da, poate mai gratios si mai zambitoare ;)

    papagigli: cum sa fac un studiu dostoievskian cand nu am citit nimic de dostoievski? inca :D

     
  • At 1:05 PM, Blogger thian1899 said…

    read something then :D un studiu ar fi interesant

     
  • At 2:34 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    un studiu dostoievskian in maniera libertatea cancan :D

     
  • At 6:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    ah! credeam ca-s singura (dintre oamenii pe care ... ii citesc :)) care citeste libertatea :))

     
  • At 8:02 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    dupa cum spun colegii de la filosofie: doar trag cu ochiul la libertatea vecinului de metrou.
    dar eu nu spun ca ei, sunt cam mioapa si in plus nu port ochelari. asa ca trebuie sa mi-o cumpar din cand in cand

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory