all the small things
 
Sunday, December 16, 2007
Despre cei care se indigneaza
scrie Julian Baggini in lucrarea sa The Complaint Book. Puteti completa sondajul aici pentru a vedea cat sunteti de nemultumiti. Okey ... cred ca deja aveti o idee despre asta, dar astfel ii veti da o mana de ajutor tipului in a realiza un profil de indignare la nivel global.

Dupa ce am facut acest test mi-am aparut in oglinda monitorului ca un mic freak seren radiind de un calm enervant. Sunt facuta din 21,15 % nemultumire (nu am socotit cat anume din procentul asta e apa) si ma plimb cu aste 21 de procente prin Romania. Romania!!! Sunt naiva izolata social insensibila regina a ghetii fara tupeu cu asteptari marunte si inerta in reactii sau pur si simplu am rasfoit prea mult Manualul lui Epictet (A Thousand Ways To Make Your Life Better by Simply NOT CARING – a number 1 bestseller guide to easy living)? Imi era familiara starea de multumire dominanta fatisa uneori latenta alteori gata sa inabuse cu repeziciune in cateva minute orice indignare dar abia acum m-a pus pe ganduri. Chiar asa sa fiu - naiva izolata social insensibila regina a ghetii fara tupeu cu asteptari marunte si inerta in reactii - de las totul sa treaca pe langa mine fara a-l sanctiona decat cu un ntz de indignare, o spranceana incruntata si un ton nervos?

Sunt cazuri in care izbucnesc (vezi episodul asta) dar de cele mai multe ori ma gandesc dar nu te enerva Diana din atatica lucru, doar nu a murit nimeni din asta … pai se poate? si cu asta imi pun capat nemultumirilor. Chiar daca lucrurile n-au fost pe placul meu n-a murit nimeni pe motiv ca o chelnerita de la restaurantul La Mama m-a servit cu vreo 3 imediat intr-o juma’ de ora pana sa imi ia comanda sau ca vanzatorul ultrapoliticos de acum cateva zile abia ma observa azi and sunt imbracata neglijent sau cand Steaua ia gol de la Middlesbrough in ultimele minute sau ca Elena Basescu a ocupat un loc de podium la Zece pentru Romania categ. tineri politicieni (acum serios Diana, a murit cineva ca a iesit Elena Basescu pe locul 3?) sau ca la TNB se joaca piese atat de proaste.

Iar lucrurile MARI care chiar afecteaza vietile oamenilor (neglijenta doctorilor, conditiile din spitale, starea invatamantului samd) pur si simplu ma amarasc (dar rau de tot) si atata. Atata … fara alta reactie. Ma simt neputinicioasa in fata lor si atata … fara sa ma implic si sa fac ceva impotriva lor. E ingrozitor - imi dau seama eu acum stand in pijama - si ma rusinez. Stau in pijama (si nu va imaginati ca ar fi una frumoasa) fara sa iau reactie in nici un fel. 21,15%. Ma pune pe ganduri asta.

[Ma enervez greu dar nu profitati de asta! spun ridicand o spranceana]

posted by Diana Adela Martin @ 11:10 PM  
1 Comments:
  • At 4:16 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hiya! Di :)
    28.36% ma pune la categoria: " homo pondera"
    I complain not too much and not too little. BUT JUST THE RIGHT AMOUNT...huhhh, almost average ( here 28.21%) hahah, ma simt ca " violoncelul bine temperat":):)..My top " ineffective politicians" LOL :) oare gasesc si ei acest survey??!!
    THX Di ... got fun :)
    j.
    ps...si eu ridic spranceana:) still looking 4 Ur email, pumpkin :)
    j.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory