all the small things
 
Tuesday, December 09, 2008
In vremuri de criza, Wittgenstein va recomanda
Doamnelor,

Vremea abundentei a trecut, doamnelor. N-au mai ramas decat grijile si praful si scamele. Ce trebuie sa stiti e ca:

Problemele vestimentare se rezolva nu cumparand haine noi, ci combinand altfel hainele pe care le aveti deja. Moda trebuie sa fie o batalie impotriva dorintei de a cumpara purtata prin mijloacele imaginatiei.

[ pasajul nerastalmacit: Wittgenstein, Cercetari Filosofice, 109 ]

*

- Darr Luud, mie nu-mi convine ce spui! Si as vrea sa discut nitel si cu Bertie Russell despre asta. Vezi tu, alegerile ma ametesc mereu, mai ales cand nu prea mai am din ce sa aleg. Intelegi, nu? Deci hai s-o rezolvam intr-un fel. Sau sa-ncercam macar. Aaa-hai...???? Uite, tocmai ce-am vazut o superpereche de pantofi, cred ca ti-ar placea la nebunie cum imi sta cu ei. Hai! Si sterge primul paragraf

Labels: ,

posted by Diana Adela Martin @ 4:54 PM  
3 Comments:
  • At 9:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    cita frivolitate!

    :))

    mi-a placut wittgenstein enorm. cred ca e cel mai mare filozof al tuturor timpurilor.

    caci el a spus "ce poate fi spus, poate fi spus cu claritate; ce nu poate fi spus trebuie trecut sub tacere".

    ...mai mult sau mai putin sub forma asta.

    si daca-mi amitesc bine, spre sfirsit a rezumat printre dinti: "nimic nu poate fi spus".

    :D

     
  • At 1:47 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    gingav:
    si tot lud a spus, fii atent aici!, ca o opera filosofica serioasa poate fi scrisa constand in intregime din....din....

    GLUME!

    razi :)

     
  • At 1:50 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    si mai cred ca lud era chiar mai mare decat toate-timpurile, intr-atat de mare incat aveai nevoie de o scara mai intai pt a ajunge la timp si apoi de acolo a ajunge la el

    asta e teoria mea personala.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory