all the small things
 
Wednesday, November 26, 2008
Tacerile
UN TOP 5
5. Tacerile filmelor politiste: cand se deschide un seif, cand cineva e urmarit, cand 2 oameni se ascund intr-o debara, asa ca Audrey Hepburn si Peter O'Toole in How to Steel a Million. Sunt taceri imbrobonate de sudoare, cu spectatori tinandu-se strans de mana.

4. Taceri urbane care separa 2 conversatii inutile. Fixate strasnic intre un plictis si-o alta galagie.

3. Sunt tacerile filmelor mute in care conteaza privirea. Privirea Louisei Brooks si a lui Rudolf Valentino.

2. Si tacerile cu rasuflarea taiata. Cele de dupa. De dupa deserturile bune sau ceva pasiune.

1. Tacerile-mi preferate sunt in jurul a ceva: unui sarut, unor cirese furate, unui ziar pe care sa-l fac jumi-juma cu cineva drag.

Imi plac tacerile. Uite-atat de mult:

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 7:40 PM  
14 Comments:
  • At 7:50 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    si iata cum vorbesc despre lucruri complicate. si dragi. le expediez intr-un top
    :)

     
  • At 10:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    pai da. Si eu asteptam cava dupa cele doua puncte... un filmulet, o melodie, o atentie, o maslina. Pai e frumos?

     
  • At 11:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Draga mea:
    Asta se vrea un raspuns vinovat la ce mi-ai impartasit in doua mesaje despre care numai tu stii si despre care nu o sa dau detalii. Imi inchipui, cand citesc blogul tau dimineata, ca pe langa momentele pe care le descrii aici, mai sunt tacerile teatrale: cele care vin chiar din lumea teatrului vreau sa zic! pentru ca am uitat ce inseamna teatral. Si despre care te rog sa scrii. Pentru ca le simti & stii poate mai bine decat orice alta persoana cunosc eu. Si mai sunt si tacerile de milisecunde cand intorci pagina si cand chiar si cartile cu final trist, pe care le simti dupa miros si cotor, si care iti ofera exact ce ai nevoie: sentimentul suspensiei si sentimentul tacerii graitoare.
    De ce n-ai vrut sa spui si despre ele? :)

    Iti multumesc pentru tot, incepand cu tine si terminand cu tine. Octavian

     
  • At 11:43 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    fata de aceste taceri simt o mare responsabilitate, octavian, si nu vreau sa le nedreptatesc.

    stii... am scris un post care asteapta de o saptamana sa ii dau phblish. despre un spectacol cu multa tacere, in care se simte multa viata si multa moarte. "minciuna" lui pippo delbono. mi-a placut atat de mult incat ceea ce am scris pare fragil si superficial.

    cum si postul acesta imi pare oarecum superficial.

    mda, in teatru rar simt nevoia de cuvinte

    te imbratisez, tiptil, printre cuvinte.

     
  • At 1:03 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Bogdan, dupa cum iti e dorinta, iata niste tacere, cele 4 minute si 33 de secunde de tacere ale lui john cage, aici ;)

     
  • At 2:04 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    anonymous
    am sters acel comentariu. nu te supara rogu-te

     
  • At 2:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    am spus

    Esti foarte frumoasa. Te-am vazut ieri pe Calea Victoriei. Pareai un personaj din filmele lui Godard. Misterios de frumoasa.

    Atat!

     
  • At 9:43 PM, Blogger Rareș said…

    { }

     
  • At 7:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    @Diana: whoa! vreau sa-mi lase si mie un anonymous comentariu cum ti-a lasat tie. sunt gelos. pe mine nu ma vede nimeni. poate pentru ca pe strada sunt doar in taxi in drum spre job sau de la job, prea devreme sau prea tarziu. dunno. dar vreau si eu comment asa. si sa-mi zica ca par un personaj de manga, minim. :D nu sunt ironic, doar gelos, cum ziceam ;;)

     
  • At 8:45 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    :)

     
  • At 10:07 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Vian Octavian, eu merg mult pe jos, ore, de placere. haladuiesc

    in taxiuri e loc pt vreo 2 necunoscuti ;) tb sa stai mai mult pe la semafoare, ca sa bata knock kncok in geam

    [ spicuiri din 'ghid practic de celebrare citadina']

     
  • At 10:23 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    aa Vian, uitasem de tacerea cifrata, a celor pierdute, din 'extrem de tare si incredibil de aproape', magnifica si disperata. 68-4 272?

    62463 6374 72-64 74342 285384685.

     
  • At 10:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    Tacerea dintre doi indragostiti care isi zambesc.

    Tacerea dintre doi oameni care se respecta atunci cand se imbratiseaza dupa sau inainte de o lunga despartire. O imbratisare barbateasca, stransa scurt, care spune totul fara cuvinte.

    Tacerea dinainte de culcare. Cand au adormit toate lucrurile din casa si poti sa te odihnesti ca nu mai trebuie sa le porti de grija.

     
  • At 12:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    tacerea unui drum prin soare si praf in care iti poti auzi pasii.
    tacerea unei scufundari.
    tacerea celor care se inteleg din ochi.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory