all the small things
 
Tuesday, November 25, 2008
Tatuaje de domni
1 literar. Din cartea domnului Tibor Fischer, Banda mintosilor. In care ni se vorbeste despre un zugrav care "are tatuata pe penis, in sus, toata lista echipei engleze de la Mondialul din 66". Memorabila echipa. La acel campionat Anglia a fost de vis, i-a avut pe Bobby Charlton si pe Bobby Moore si a ajuns pana in finala. Impotriva Germaniei lui Beckenbauer. Pe care a si invins-o, 4-2 a fost atunci!

Fotbalul de azi e si mai potrivit pentru astfel de tatuaje - e vremea echipelor scurte, spun pe un ton serios tacticienii.

2 real. Vazut intr-o piata din Militari pe vremea cand eram doar o fatuca. Un domn care vindea pepeni avea tatuat pe umar un mesaj. De avertizare. "Toate femeile sunt perverse". Si o lista de prenume pana hat la incheietura mainii.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 10:58 AM  
15 Comments:
  • At 11:43 AM, Blogger Bogdan Ghiurco said…

    Hmmm!... Despre tatuaje, zici?...
    Mai nou, nu poţi să-ţi crestezi un tatuaj dacă nu ai o poveste emoţionantă de justificare. Poate nu credeţi, dar se arată seară-de-seară pe Discovery, la o emisiune, Miami Ink, ori ceva... Nu-ţi mai faci tatuaje c-aşa vrea muşchiul tău, sau de şmecher, ci ca să comemorezi şapte ani de la dispariţia pisicii tale preferate. Sau pentru că ai patru copii şi vrei să le arăţi cât de mult îi iubeşti. Altfel nu se poate, într-o Americă în care unul din trei cetăţeni are cel puţin un tatuaj...

     
  • At 11:45 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    viitorul va fi al tatuajelor reclama - acum cu criza care anunta disparitia printului.

     
  • At 3:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    ai uitat ceva: erau prenume de femei?

     
  • At 6:49 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    da gingav, prenume de femei :)

     
  • At 7:05 PM, Blogger Rareș said…

    "Problema" e alta: îți dai seama cât... loc avea dacă i-a încăput toată echipa? :)

     
  • At 7:26 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    mda :) Cartea recordurilor a consemnat echipa Angliei din 66. Ca fiind singura echipa ai carei toti jucatori inscriu in acelasi minut. Chiar si rezervele.
    Fain

     
  • At 8:02 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    pe unde iti mai faci drumuri, rares?
    tocmai ce-am citit de balauri si de alunite-unde-e-lumea-mai-draga si sate fara de sasi.

    gingav, pin: cred ca si voua v-ar placea viata din aste povesti.

     
  • At 9:10 PM, Blogger Rareș said…

    Prin Sibiu. Mărginimea Sibiului și Valea Secașelor. Obligație de serviciu, dar superbă :)

     
  • At 11:08 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    pt oricine citeste aceste randuri:

    mi-am uns parul cu o solutie cu petroleum si ricin. mirosea urat si sufocant. si mi s-a facut teama ca nu cumva sa mor. asa cum a patit baietelul daniel hurley. a murit din cauza ca s-a dat cu prea mult deodorant [a se vedea ziarul! http://www.ziare.com/A_murit_pentru_ca_s_a_dat_cu_prea_mult_deodorant-493284.html ]

    DECI: pot pati ceva de la inhalarea petroleumului? de la faptul ca imi doresc sa fiu frumoasa?

    pls answer fast!!!

    :) nu am glumit cand am spus ca sunt ipohondra :)

     
  • At 11:10 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    PS retoric: oare am vreun cititor doctor? sau si mai bine, psiholog??

    :)

     
  • At 9:51 AM, Blogger Audrey said…

    Ei, nu mori daca ai inhalat ceva aburi acolo! Esti culmea.
    Eu imi pun pe par uneori un amestec de ulei de masline si ulei de ricin. Ti-l recomand. Nu stiu daca e si anti-caderea parului (banuiesc ca de-aia te dai cu petroleum), eu ma dau cu el pt. hidratare, doar. Sa stii ca functioneaza.

     
  • At 12:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    "pot pati ceva de la inhalarea petroleumului?"

    :)

    n-ai vazut "Love Liza"...

     
  • At 12:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    "viitorul va fi al tatuajelor reclama"

    :)

    eu zic ca va fi al tatuajelor practice. vezi http://www.core77.com/competitions/GreenerGadgets/projects/4673/

     
  • At 1:36 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    audrey: deci petroleumul pt asta e, impotriva caderii parului?
    eu caut ceva pt regenerare, fortificare, purificare, stralucire si crestere mai rapida a parului.

    diana, o fana a uleiului de ricin.

     
  • At 2:35 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    gingav:
    -nu am vazut filmul, dar tocmai ce am citit descrierea sa pe imdb. si m-am linistit. uite un om care pufaie gaze si care nu pateste nimic. dar spectactorii... ei pot pati ceva?

    -tatuajele acestea de care vb ma sperie. mie-mi place sa tin telefonul mobil departe de mine. sau sa-l inchid

    [dar usor ma mai sperii... spuneti, nu-i asa?]

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory