all the small things
 
Sunday, November 16, 2008
Tot felul de griji, tot felul de belele
- Acum ai o familie numeroasa. Esti insurat, ai 3 copii mici. A devenit presiunea de dinaintea unui concurs mai mare?

- Oh, da! Stress-ul e mult mai mare acum. Trebuie sa stiu ca acasa totul e perfect ca sa ma pot concentra la cursa. Fiind mici, copiii se imbolnavesc usor. Uite, in ultimele 2 saptamani Edmund, mijlociul, a fost internat cu pneumonie. Aveam programat cantonamentul la Sovata si a trebuit sa il amanam. Oricum, cu cat un concurs e mai important, cu atat cresc ingrijorarile. Pentru Beijing, stress-ul a inceput cu o luna inainte.

- Adica?

- Ai in minte miza si ti-e frica de toate. De ce mananci, sa nu cumva sa racesti pentru ca n-ai voie sa iei antibiotice... Pregatirea pentru Beijing a fost cu multe belele. Am fost in vara in Italia la un atelier mecanic si pe drum am avut probleme cu stomacul. Apoi m-a lovit o masina si iar stomacul. Dupa aceea am aflat rezultatul evaluarii bicicletei, iar cand am ajuns in China mi s-au umflat amigdalele.
posted by Diana Adela Martin @ 11:13 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory