all the small things
 
Tuesday, November 04, 2008
Numai despre dragoste - O compilatie de anunturi matrimoniale
Despre dragostea mareata, cea care transcede limitele egoismului si ale perisabilului. Cea care se pune in slujba umanitatii. Chiar si dupa ce iubirea noastra va muri, numele noastre vor fi tot impreuna, pe aceeasi coperta.

DIDINAH - 55 ani, urgent, căsătorie cu filosof, din străinătate 55 ani, să scriem omenirii cartea sf Viitorul

Si despre dragostea care se revarsa, cand iti pui intreaga fiinta la dispozitia persoanei care-ti face inimioara sa bata bum bum cu tarie.

BARBAT 29 DE ANI.OFER FEMEILOR CONTRA COST,PAZA,SEX.SI POT FII SI SOFER PARTICULAR.

Dragostea celor care nu fac compromisuri a celor care ar astepta ani si ani aparitia acelei persoane care sa fie fix pe placul lor

Dacă eşti Tutu Ramona din Drăgăşani Vâlcea, eşti chinetoterapeut şi eşti singură trimite-mi sms sau beep.

Dragostea curata. Nascuta din sentimente adanci.

Tanar intelectual, 28 ani, nefumator, stare materiala si profesionala buna, doresc cunostinta cu tanara intelectuala manierata, ambitioasa, nefumatoare, 21 - 35 ani, cu bune cunostinte de informatica si limbi straine in vederea casatoriei, intemeierii unei familii trainice. Femeile usoare rog sa nu ma contacteze !

MATUR, solid, calm numai pentru matură, sâni imenşi, max 50

Si dragostea jucausa. Ce crezi ca ascund aici in causul palmei mele? Sa fie sufletul meu? Sa fie alunele mele??

AM tras la sorţii si sorţii au căzut pe tine, tânăr 24 aştept sms veveriţelor


Si cand terminam cu toate astea, cand luam o pauza putem sa tot scriem despre dragoste. Sa ne luam peste picior, sa facem misto de altii si apoi sa o luam de la capat.

+ 2 colectii de stereotipuri pretioase:
Serban Foarta - Orhidei si idei / de Valentine's Day &
Roland Barthes - Fragmente dintr-un discurs de indragostit

Lasati-va anunturile matrimoniale aici, voi ce inca mai aveti vreo speranta!

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 4:57 PM  
14 Comments:
  • At 11:58 PM, Blogger Rareș said…

    Oameni care știu ce vor...

     
  • At 12:34 PM, Blogger thian1899 said…

    dar noi... noi ce intram aici am lasat orice speranta

     
  • At 12:49 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    thian, pai atunci ce cauti aici, pe internet, citind blguri? pt (cei ca)tine am o alta recomandare: dante :)

    rares: nu-s cam multi oamenii care stiu ce vor?

     
  • At 12:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Cautarile astea despre dragoste si alte chestii esentiale intr-o relatie (cum ar fi sexul,banii sau filosoful) sunt amuzante pana cand devin triste. Ma bucur de re-intalnirea in spatiul blogosferei.

     
  • At 1:30 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    well... eu nu cred ca sunt amuzante pana devin triste. ced ca sunt laoalata amuzante si triste. eu nu pot sa le separ pe cele 2 nicicand, nicicum.

     
  • At 3:26 PM, Blogger thian1899 said…

    oricat de curios ar parea nu citesc nici blogurile, si nici pe dante, pentru anunturi matrimoniale :D

    dar totusi, ai facut o aluzie la dante in final nu sau mi s-a parut?

     
  • At 6:46 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    i did.

    and about the blogs 7 dante, you should try it -> they're free of charge :)

     
  • At 11:39 PM, Blogger Rareș said…

    Dacă vorbim de proști, sunt mereu prea mulți - deși sunt buni în sistemul referențial. Dacă vorbim despre cei care chiar știu ce vor, îi compătimesc: sunt bolnavi.

     
  • At 1:44 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    mie imi e o oarecare teama de cei care stiu cu precizie ce vor. daca scot o foarfeca si decupeaza realitatea to match their ideal? daca nu sunt atenti le ce-i in jur?

     
  • At 3:13 PM, Blogger thian1899 said…

    in infernul de dante nu am vazut nici un anunt matrimonial... sau cel putin de la nimeni in viata

    stii asta e o mare calitate ale celor din anunturi matrimoniale, sunt inca in viata... spre deosebire de cei din necrologuri de exemplu.

     
  • At 11:01 PM, Blogger Simona Iftimescu said…

    Nici nu stii de cand ma chinuiam sa incep un blog matrimonial:) caci alta sansa nu este:P

    Insa va fi personalizat si in scop egoist, al meu.

     
  • At 3:35 AM, Blogger Indelible Bonobo said…

    dante a fost promis in casatorie prin contract notarizat la varsta de 12 ani unei gagici pe care-o chema gemma. casatoria s-a-ntamplat chit ca el se-ndragostise de una bica. deci stia ceva despre iad...
    :)

     
  • At 10:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    "Fetelor, nu mai cautati barbatul ideal. L-am luat eu!"

     
  • At 9:14 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    simona! iti va trebui un manager de blog. un planificator. o minte limpede. eu

    bonobo: si uite cum dante poate deveni subiect de libertateasicancan. eu m-am cam plictisit de povestile cu blonda-de-la-morga. trebuie niste fetze noi

    pin: ..... :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory