all the small things
 
Saturday, September 20, 2008
Despre barbatul ideal [poti sa tragi cu ochiul]
Barbatul ideal trebuie sa fie un tip cult.

Sa fi citit retete, prospecte si tratate de medicina. Sa puna la dosar articolele decupate din Formula AS, sa nu mototoleasca niciodata prospectele medicamentelor, sa sublinieze cu markerul contraindicatiile, sa-mi poata calcula intr-o clipita probabilitatea de a raci daca adorm fara sa-mi pun cipilica si sosonii. E musai sa fie cult caci vreau sa ma folosesc de asta.

Intelege, nu sunt absurda. Pentru ca relatia noastra sa mearga trebuie sa avem preocupari comune: sanatatea mea, continuu contrariata. [ asta e luata de la Cosasu, preferatul meu, ca sa-ti arat ca si eu sunt culta]

Barbatului ideal trebuie sa ii placa nu mintea, ci sufletul meu, sufletul acesta cu ale lui batai neregulate. Aritmiile ma pandesc la tot pasul: cand astept autobuzul, cand ma uit la filme, cand trebuie sa ma apuc de lucru. Asa ca ma astept ca el sa fie cavalerul valvei mele. Sa o faca sa se deschida in preajma lui exact ca in cartea aia a lui Kennedy O'Toole, exact ca in schemele din Emmanuelle.

Si as vrea sa fie intelegator, n-am chef de crize de gelozie de genul "hei, ce cauta doctorul asta la tine noaptea?"

Caci stii... intr-o noapte am chemat salvarea degeaba. Aveam palpitatii si m-am speriat asa ca am sunat la salvare sa vina repede un doctor. Cand am pus receptorul jos m-am linistit, iar doctorul care a venit a crezut ca vreau sa ii fac vreo farsa. Sau sa il atat, bifandu-mi fanteziile erotice.

Stii... la concertul Massive Attack mi s-a facut frica de basi.

Stii... eu am un geamantan plin de medicamente. Impotriva raului de avion. Pentru digestie, ochi obositi, dureri menstruale. Pentru usurarea simptomelor menopauzei. Pentru prostata! Nu se stie niciodata.

Dar sa nu crezi ca sunt h*ipohondra, nu sunt.

Eu sunt o hiperhondra: limitele ingrijorarilor mele sunt chiar limitele logicii mele. Cum ar fi spus si Wittgenstein (cea de-a 4 referinta! sper ca nu te simti complexat. Pot fi cu usurinta prostuta, ba chiar imi place) daca ar fi fost un sanatos sperios.

Iar uneori imi place sa ma gandesc la mine asa... ca la un discipol ratacitor al doctorilor ce persevereaza in logica lor gresita. DA, chiar asa! Concluzia lor este cea care nu decurge din argumentele mele.


Barbatule ideal, acest post iti este dedicat tie. Inexistentule! ;)

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 8:57 PM  
38 Comments:
  • At 11:55 PM, Blogger gabi & her alter egos said…

    genial!! mi'a placut la nebunie post'ul asta!!da' io tot cred ca barbatul ideal nu trebuie sa fie cult :)

     
  • At 12:05 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    oh ba da gabi, trebuie sa fie toba de carte medicinala.

    cand mergem la un suc? cand pleci departe in franta?

     
  • At 12:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    pai asa vorbesti cu barbatul vietii tale....si nu stiu ce vrei sa insinuezi cu medicamentele pentru prostata..adica il "distrugi" premeditat si dupa aia ii dai "saritoare" si leacul..si ..injuratura asta "inexistentule" n-am mai auzit-o :)

     
  • At 12:37 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    medicamentele acelea, inclusiv cele pt prostata, sunt pt mine.

    poate voi avea eu candva nevoie de ele. stii... o operatie prin care sa mi-o adaug nu e o imposibilitate logica. iar pt un ipohondru limitele logicii lui sunt limitele grijilor lui (cum ar fi spus si wittgenstein daca ar fi fost un sanatos sperios)

    dupa acest post cred ca "inexistentule" este o adresare taman potrivita. nu vezi ce reclama mi-am facut?

    :)

     
  • At 12:44 AM, Blogger gabi & her alter egos said…

    miercuri plec!asa ca trebuie sa ne grabim cu sucul :)

     
  • At 12:54 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    luni la pranz e ok?

     
  • At 1:05 PM, Blogger gabi & her alter egos said…

    din pacate pana'n 5 am 5000 de chestii de facut (dentist, banca, cumparaturi, etc)! daca esti libera dupa 5 cu cea mai mare placere! :)

     
  • At 11:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Femeie cu putina credinta! :)

     
  • At 1:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Marry me!

     
  • At 4:44 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    cum de-ai stiut ca imi plac numele cu aliteratii? Diana Anonimus hmm... i'll practice the signature

    surferb: imi stiu felurile de a fi, de aici mi se trage ;)
    cum e vremea in quatar?

     
  • At 6:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eu sunt ala !!! :)
    Dar pacat ca nu ma vrea nimeni :(
    Probabil ai dreptate sunt inexistent :)

     
  • At 6:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    :)) hai ma, Pisi, marry me:X:X:X, nu sunt cult, da' stiu sa gatesc!

     
  • At 6:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    Anonymus
    Fratele meu, esti mic pe langa mine. Eu stiu sa si amnanc ce gatesc ;)
    Diana
    Cald si in sfarsit bine. Am coborat de la 50 la numai 35 C. O minunatie de vara :D

     
  • At 6:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    *mananc
    Anonimus
    Si mananc si litere. N-ai nici o sansa prietene...

     
  • At 8:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    :))a, deci asa, da? ne duelam pt Femeie! ne batem la intors clatite in aer:)

     
  • At 9:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nu stiu de ce ai scris femeie cu f mare si duel cu d mic pentru ca ala e tema majora aici. Duelul se tine pe principii. In fine.
    Neinspirata arma ai ales.
    Mi se mai spunea pe vremuri si Maestrul clatitar. De atunci a trecut ceva vreme si am evoluat. Sper sa mi te adresezi dupa duel cu Serenisime clatitar ;)

     
  • At 9:53 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    v-am auzit cumva vorbind despre clatite?
    despre papanasi ce parere aveti? dar despre gaufre? dar .. despre placintelele cu branza dulce, tiramisu, eclere cu ciocolata, amandine? nu-i asa ca viata este o cofetarie? hai sa traim dupa acest motto, ce spuneti?

     
  • At 10:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    traim cum vrei tu, Pisi care esti tu! N'am curaj sa fac o obsesie pt tine? Sa'ti fac un altar la mine in sifonier?Si asa duc lipsa de divinitati? Da' daca vrei asta, apuca'te si scrie Pisi ca asta ma mentine alive.

     
  • At 7:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    Wittgenstein e interesant dar daca-ti place Wittgenstein cu siguranta o sa-l adori pe Ioan Damaschin.citeste ,daca vrei, "Dogmatica" , n-o sa regreti.daca ai citit-o deja astept o parere ...

     
  • At 12:08 PM, Blogger ClaudelGFX said…

    exista doar in mintea ta, poate fi oricine, care te face sa te simti bine din orice, chiar si o simpla privire e deajuns sa-ti mearga bine toata ziua si atat :)

     
  • At 4:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    Multumesc ca mi-ai dedicat postul!
    Ce noroc pe mine ca l-am gasit...

     
  • At 12:22 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    iti multumesc ca ai dat un semn, inexistentule! acum, ce vreau eu sa stiu este: esti cumva inexistentul cu barba care sta in cadrul usii sau inexistentul cu tricou rosu care sta in cadrul usii? quine a subliniat problema asta a individualizarii inexistentilor (referinta nr ... cat? ca i-am uitat numarul) oh..never mind the blabbing. i'm just nervous that i've finally got a sense of you

    oricum ce este important si as vrea sa retii: iti multumesc ca existi!

    revino, te rog!

    si nu te speria, de obicei nu vorbesc atat si atatea.

    claudel: see... he isn't just in my mind? barbatul ideal este chiar aici, in chenarul de mai sus ;)

     
  • At 12:40 AM, Blogger Turambar said…

    Domnilor, la o parte! Facetzi loc: las shi eu sacosha asta cu medicamente la coada inimii lu' don'shoara.

    Se da ceva? Au bagat portocale? Stiti cumva cand ne vine shi noua randu'?

    :)

     
  • At 2:35 AM, Blogger Indelible Bonobo said…

    barbatul tau ideal e sportul. apuca-te de el, si-o sa-ti treaca toate palpitatiile. Zau!!!

     
  • At 6:14 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    turambar: mita pentru inima mea.. e emotionant

    inbonobo: sportul meu preferat este a primi mita. a se vedea mai sus. si fac sport, zau asa, am o conditie fizica buna: pot sa scriu un articol de 10 randuri intr-o jumatate de ora. huh, ce zici de asta?

    :)

     
  • At 9:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    diana ai fost vreodata pe Everest?

     
  • At 9:59 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    nu. mi-ar fi frica

     
  • At 2:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Diana, am revenit, dar nu pot sa stau mult pentru ca asta m-ar face existent... N-as vrea sa intru in polemici cu domnul Van, ca m-ar face praf cu logica lui, raman asa cum sunt, inexistent.

    Aaa, era sa uit, nu-s nici cel cu barba si nici cel cu tricou rosu, sunt cel din compartimentele de tren unde se discuta cea mai pura filosofie... Din pacate sunt intotdeauna atat de inexistent acolo incat nu te pot salva... Dar sa stii ca sunt acolo langa tine...

     
  • At 10:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nu sa mori cu "Moartea caprioarei" in brate? La alte apologii mi-e frica sa fac referire ca mai sunt pe aici unii care chiar citesc :D

     
  • At 4:26 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    surf: de ce faci referire la opere literare pe care nu l-am citit?

    inexistentule: inca o data iti spun ca ma bucur ca (nu) esti aici.
    cat despre tren, nu iti face probleme... nu mi-a placut niciodata aglomeratia din compartiment.

    hey... cine a stins lumina?

     
  • At 6:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    Biiine, haai sa zic si de Maitrey. E bine asa? Sa stie toti copiii ca sunt citit.

     
  • At 10:51 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    surferb: lasa cv-ul tau literar pt doamnele si domnisoarele care citesc acest blog: cartea copilariei, cartea fricilor, cartea cu iubire si o curiozitate: o scriitura feminina care iti place.

     
  • At 9:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    In ordinea ceruta:
    - 20000 leghe
    - White plague
    - Cel mai iubit... ;)
    - Anne Rice

     
  • At 2:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    Cu placere da' verdictu'?
    Fara mila...

     
  • At 1:54 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    surf, verdictul il asteptam din partea cititoarelor blogului pt care tu esti cititorul ideal.

    e un fel de agentie matrimoniala pe bloguri, o afacere pe care incerc sa o pun la punct.poate se vor naste idile, perechi de genul scriitorul ideal + cititoarea ideala; comentatorii ideali avatarul ideal + emoticonul ideal.

    stii.. AG a avut initiativa asta acum un jumate.

    BTW cititoarea ta ideala cum este?

     
  • At 5:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    Pai de ce n-ai zis ca e agentie matrimoniala, ca ma dadeam si eu cu gel... deacuma......
    Cititoarea ideala e aia care citeste... si persevereaza in a citi ;)

     
  • At 9:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    eu sunt aici pentru doamnele si domnisoarele care citesc acest blog, e deja prea mare coada la autoare.

    cateva cuvinte despre articol: plictistor si poate putin cam trist.
    @diana - coboara-ti standardele, ca nu traiesti intr-o poveste. cred ca te-ai plictisit sa te joci si ai nevoie de un sot. organizeaza o loterie ;)

     
  • At 11:29 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    salutare misogin autodeclarat!

    as organiza o loterie DAR castigatorul va fi un nenorocos nefericit.

    p.s. nu-mi cunosc decat cateva cititoare. sunt niste tipe tare faine

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory