all the small things
 
Thursday, August 14, 2008
2 forme de libertate - un dialog real urmat de unul imaginar
Eu: Sunteti liber?
Taximetristul: Liber ca un taxi!

*

Acum o saptamana pe cand ma intorceam acasa am nimerit intr-un autobuz aproape gol care s-a tot golit pana am ramas singura lui pasagera pentru ultimele sale 4 statii. M-am simtit putin ciudat, aveam remuscari ca uite, desi platesc abonament la fel ca multi altii, autobuzul acesta isi risipeste benzina numai pentru mine.

-Sunteti liber?
-Liber ca un taxi mai mare.
- Dar asta nu cumva e o forma de libertate ce echivaleaza cu un furt? Nu e ca si cum as fura de la RATB, de la stat, de la alti calatori cinstiti? Deschideti usa, permiteti-mi sa cobor!

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 4:38 PM  
13 Comments:
  • At 9:55 PM, Blogger Indelible Bonobo said…

    iar cu autobuzu'?
    cand iti iei bicicleta? :)

     
  • At 5:59 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    dar bonobo, nu voi avea loc in autobuz pt a-mi cara bicicleta ;)

     
  • At 10:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    Alegerea ta nu mi se pare optima. Raporteaza-te la sofer, el oricum isi face raidul, are un grafic de respectat, RAT-ul ia in calcul si orele "moarte", sunt incluse in pretul biletului si al abonamentului. Daca ai abonament, ai your own private taxi ;)
    Ce doza de realism obiectiv ti-am servit! :D

     
  • At 11:18 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    daca am gandi cu totii asa ca tine surferb... unde ar ajunge societatea romaneasca? :P

     
  • At 11:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    S-ar duce probabil de rapa daca s-ar rezuma doar la a gandi in modul asta. La dat sfaturi, putini se pot lauda ca sunt egalii mei, la pus in practica... sunt un dezastru :(

     
  • At 12:07 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    eu colectionez sfaturi! in copilarie nu mi se dadeau sfaturi si dintotdeauna le duc dorul

     
  • At 12:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    N-ai pierdut nimic. Sfaturile sunt in general argumente circulare pentru a face sau nu o "chestie". De obicei cel care da sfaturi se erijeaza in poliscient (omniscient ar fi culmea orgoliului) si dupa ce da un sfat primit cu oarece interes, se uita in oglinda zicand "Maaama, ce bazat sunt!"

     
  • At 12:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    Diana, sfat: scrie mai des pe blog :P

     
  • At 3:16 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    vara asta m-am cam lasat pe tanjala asa-i? am avut si eu vacante, am avut si eu un apartament de pus la punct pe undeva pe aici insa trebuie sa gasesc si plezirul de a scrie. in curand. stay tuned! ;)

    P.S. despre ce vrei sa scriu?

     
  • At 1:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nu stiu, trage o linie si scrie despre unde erai si ce faceai acum 5 ani, scrie despre cel mai frumos revelion, cea mai frumoasa vacanta, scrie despre cum te vezi la 65 de ani :), scrie despre ce o sa faci in wknd, scrie un banc bun, scrie cea mai amuzanta intamplare din viata ta...numai scrie ! :)

     
  • At 8:25 PM, Blogger Lexis said…

    compatimesti ratb? Lol, pfff, puah, loale, mor... that's a first... :))))) please stop :|

     
  • At 10:26 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    lexis, ti s-a intamplat vreodata sa circuli fara bilet sau abonament? ti s-a intamplat vreodata sa circuli fara bilet sau abonament si sa nu ai remuscari? [nu, nu-mi raspunde... nu vreau sa stiu! reflecteaza doar la RESPONSABILITATEA CIVICA] ;)

     
  • At 1:35 PM, Blogger Cora said…

    Momentul acela poate a compensat zilele in care ai mers intr-un autobuz plin care a sosit dupa jumatate de ora in statie. RATB-ul este subventionat si de stat, adica tot din buzunarele noastre.Oricum ai da-o nu ii face nimeni pagube.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory