all the small things
 
Sunday, December 07, 2008
Maretia minutelor acestea
In fiecare zi ma trezesc la mare. Printre zgomotele pescarusilor de la lacurile din nord. Si-n apropierea vantului suierand. Azi o rafala a deschis usa de la balcon si a trantit-o cu putere de perete. Nu mai dorm. Stau in pat, intinsa pe o parte, si privesc cerul. Nu vad decat cerul. Si ascult. Marea, iarna e aici.

*

Cu talpile goale am pasit pe terasa si-am privit in jos, inspre sarbatoarea de acolo. Cerul zace strivit in baltoace risipite pe strazi. Il ciugulesc pana si porumbeii. Iar acolo sus nu-s acum decat nori.

*

Imi e somn si tare bine mi-e acum. Ma bucur nedisciplinat de asta zi de raceala.
posted by Diana Adela Martin @ 3:04 PM  
4 Comments:
  • At 12:49 AM, Blogger Rareș said…

    Îmi place fotografia :)
    Bucuria nedisciplinată e bună. Chiar și la răceală.

     
  • At 6:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    ...am venit să-ți descânt ceva...să-ți treacă răceala :)
    Să ai o săptămână ...bună de tot...

     
  • At 12:31 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    hehe Rares :) mi-am disciplinat platitudinile pe zi ce trece. uite-asa! ca sa se transforme in altceva. in ceva palpitant, in ceva colorat, in ceva urat, in ceva-ceva

    Andi, o sa am o saptamana buna, chiar si dc e hranita cu un sfertulet de sfert din imaginatia ta

     
  • At 12:53 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    acusica, in timp ce ma spalam pe cap, ma gandeam: "un sfertulet de sfert e cumva o saisprezecime? o saisprezecimuta? ca uite, nu mai stiu sa calculez"

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory