all the small things
 
Tuesday, December 02, 2008
The Beauteafull Garden of Mr T
-CATE CEVA DESPRE UN DOMN PE CARE NU-L CUNOSC -

In apartamentul domnului T mirosea a liniste si a departe tot timpul. Domnul T, mare iubitor de plante, se mandrea cat colo ca la el acasa poti gasi cele mai misterioase flori, cu arome si culori greu de deslusit. Ginseng cu miros de munte, trandafiri cu frunze de mure, narcise patate cu rom, muscate cu gust de menta si cate si mai cate.

In fiecare dimineata domnul T are o rutina cu totul aparte. De indata ce se trezeste se duce in bucatarie unde amesteca intr-un lighean cu apa diverse prafuri si buruieni scoase din pliculete si strecurate prin ascutitoare. Pana ce apar culori dese, aburinde. Sau dimpotriva, un lichid limpede si stralucitor. Apoi domnul T trateaza fiecare planta in parte cu lichidul compus special pentru ea.

Pentru prietenii domnului T nu era niciun secret faptul ca acesta avea un ceainic drept stropitoare.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 9:42 PM  
19 Comments:
  • At 10:12 PM, Blogger Rareș said…

    :) puțin offtopic: multă lume scrie zilele astea despre domni și doamne T. Sau R.

     
  • At 10:44 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    azi am scris despre un domn care traieste. maine voi scrie despre niste domni care au murit. si intre o postare si alta imi pun tot felul de intrebari:

    de ce mor barbatii asa de repede?
    ce face domnul T dupa ce bea ceaiul??
    cine e domnul R???

     
  • At 11:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Domnul T, HIMSELF?:)

     
  • At 11:02 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    wow andi.. il cunosti?
    [vezi ca se pronunta Te cu un h mut la mijloc... :)e un sfat prietenesc, ca sa nu il calci pe ierburi ]

     
  • At 11:04 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    P.s. (et)erogena ultima poezie scrisa de tine, andi. mi-a placut

     
  • At 11:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    da

     
  • At 6:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    am stat si m-am gandit (nu mult) ce-ar fi daca ti-as raspunde la comentarii aici? :D

    Iubitafizica am citit-o din prima zi. Si ramane volumul meu IT preferat; e urmat destul de aproape de 'Sora exacta'. Nu ca ar fi volumele dinainte nedragi mie, dar cu Iubitafizica am o relatie speciala.

    Debbie are ceva special. Cred ca ea si copilaria au niste vase comunicante. The tide is high nu este intamplator in lista mea. Melodia a fost folosita ca theme in 'Longtime companion', care, intamplator, a fost primul film cu tematica gay pe care l-am vazut. Vreodata. La tv. In 1991.

    Am vazut Avida, dar am avut impresia ca nu e din 2008. Inca nu mi-am clarificat asta :) Si chiar nu stiam ca apare The House of Sleeping Beauties, chiar mi-ai mai colorat 2009-le :)

    Te-am >:D<
    O.

     
  • At 6:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    doar in aparentză erogenă, ascund de obicei kestii rele sub ”comunicări” din astea diafane...
    multam


    o să am grijă cu T, muthu fix in mijloc, am inteles! :)

    have a nice day

     
  • At 11:20 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    O, e din 2006 avida. pt mine insa a fost o surpriza faina a lui 2008. imi fusese pofta de un astfel de film. mie imi place mult suprarealismul. atat pt joaca, cat si pt iubire.

    am ramas fara iubitafizica prin imprumutare. imi placea mult textura paginii

    andi, :)

     
  • At 2:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Oooo madmoiselle, s-a intors domnul T, ce ma bucur! Sunt o cititoare vigilenta si stiu k l-ai sters in trecut de 2 ori!

     
  • At 2:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    Am trecut sa ma laud ca-s vigilenta si eu. :D

     
  • At 11:02 PM, Blogger Rareș said…

    E o gărgăriță sau un cărăbuș?

     
  • At 2:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    dl T a jucat in SouthPark? daca da, spunea din cand in cand "howdy-ho"?

    spune-ne! spune-ne! suspansu' ne ucide!

     
  • At 10:37 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    chris, Pin - VENI VIDI VIGI

    da! domnul T ajunge pt a 3a oara aici. insa de acum gata, ramane fixat aici, in ziua de 2 decembrie

    am simtit nevoia sa rescriu anumite posturi. sa le tai, sa le completez. O sa le repostez. in timpul ce va veni.

    :)

     
  • At 10:39 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    PtB

    Nu...

    E un gandac! care traieste intepat. De bluza mea. Sau in miezul unui mac.

     
  • At 10:41 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Zamolxis

    sorry, nu ii cunosc pe cei din acel acel parc. eu am fost in compania lui dexter si a lui scooby doo. si a aventurierilor spatiului.

    de curand am descoperit un desen animat fain. nepolitically correct. difuzat de bbc acum cativa ani. pana cand i-a murit creatorul. despre care o sa scriu nitel acum.

    dupa ce mananc. ca mi-e tare tare foame!

     
  • At 6:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    putem avea fiecate cate un domnu'T al nostru,nu?
    pentru mine domnul T e reprezentat de domnul"tata"..nu face ceaiuri la plante imi face mie muulte feluri de mancare ,multe si buuune:)

     
  • At 8:44 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    hey :) si eu am o mama T care-mi face o ciorbe de vacuta gustoase. Rau!

     
  • At 1:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    http://www.youtube.com/watch?v=gnpBocCHcaU

    :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory