all the small things
 
Thursday, March 20, 2008
Nedumerire
Eu nu am inteles niciodata intrebarea Ce carti ai lua cu tine pe o insula pustie? Mi se pare incompleta - de ce doar carti, nu si ziare? Pentru ca daca este sa lipseasca ceva pe o insula pustie acelea sunt stirile de orice fel.

Nu se intampla nimic pe-aici. Ia sa vad ce-a mai fost nou imi spun in timp ce stau la umbra unui palmier.

Eu daca as pleca pe o insula pustie mi-as lua sub brat un teanc mare de ziare.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 10:47 AM  
12 Comments:
  • At 12:15 PM, Blogger scatteredbrain said…

    dap...plus ca dupa ce te saturi de citit aceeasi rubrica de horoscop care te anunta senin ca ai parte de "noi aventuri,mister si f. multa liniste" le poti folosi si pt. altceva...te scutesc de ghicitul funzelor, plantelor care sunt sau nu inrudite cu iedera,urzica...etc.:))

     
  • At 6:18 PM, Blogger oedip said…

    ideea cu insula pustie e ruperea de imediat... de nou, de news! asadar, fara ziare!

     
  • At 9:37 PM, Blogger meplusmyself said…

    Di,
    Ziarul e doar azi. Pe-o insula as vrea sa-mi traiesc vesnicia. Deci carti :)
    ps: dar n-as putea trai pe o insula pustie :)

     
  • At 10:10 PM, Blogger verde ursuz said…

    eu as lua un bloc de desen si multe creioane colorate... to keep my mind clear. E o leapsa la mine pe blog just waiting for you to come and get it.

     
  • At 10:33 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    oedip- sau: dc vrei noutati, uita-te in jur ;)

    meplusmyself: dc aduci vb de vesnicie atunci bibli sa fie.

     
  • At 7:27 AM, Blogger meplusmyself said…

    Di,
    Scuze, nu pot. E prea liniara.
    As vrea sa ma vesnicesc cu Sorescu si Nichita, cu Houellebecq sau cu Dostoievski.

     
  • At 9:02 AM, Blogger Ela Iliesi said…

    O idee buna. Dar si mai mult mie mi-ar placea sa iau trei oameni. Si dupa, ne descurcam noi :)

     
  • At 5:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nepractica lumea asta, zau. ;)

    Intrebarea cu cartile si insula pustie e stupida rau. E o insula pustie!!! Hello? Nobody there, nici macar ecoul, decat daca are si munti. Asta inseamna: magazin ioc, restaurant ioc, bucatari ioc, casa ioc, de fapt cam tot ioc. Adica ar trebui sa-mi procur materia prima pentru ce-ar trebui sa-mi si gatesc in eventualitatea ca as reusi sa fac focul, lucru relativ improbabil. Dar m-as stradui. In aceste conditii vitrege, as fi norocoasa sa mai apuc cateva ore de somn. Cand vine vorba de supravietuire, cui ii mai pasa de reviste? :)

     
  • At 10:57 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    pin you may have a . here
    s-ar putea dovedi inutil caratul unei carti dupa tine. sunt sanse mari ca o persoana sa nu supravietuiasca in atare conditii indeajuns de mult incat sa termine de citit o carte.
    => reformulez: ce prefata ai lua cu tine pe o insula pustie? ;)

     
  • At 6:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    "Sa supravietuim cu to(n)tii pe o insula pustie". Evident!
    In coperta de plastic ca sa am numai grija mea cand vine ploaia. :D

     
  • At 11:14 AM, Blogger Anca said…

    eu daca as merge pe o insula pustie as lua foi cu mine. foi goale. sa-mi tiparesc sufletul.;)

     
  • At 10:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    io ash lua colectziile complete Sandra Brown shi altele ca ea...
    presupun ca tre' sa fac shi focul pe insula aia...

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory