all the small things
 
Tuesday, March 04, 2008
out Offf paper
De fiecare data cand vreau sa scot ceva la imprimanta trebuie sa stau acolo langa ea, tinand de mana hartia in suport ca pe un pacient. Eu nu am decat suficienta hartie, ceea ce mereu se dovedeste a fi prea putin. Pe un ton total nesatisfacut mi se atrage atentia PUT MORE PAPER IN dar eu ntzz, uite ca n-am chef. Ntzz imi raspunde la randul ei si trebuie sa tot apas butoane de eroare, stand chircita in picioare acolo langa ea pana ma plictisesc. Cei care trec prin dreptul geamului meu pot observa cum scap foile din mana si cum ma indepartez usor.

Uneori nu sunt dispusa sa imi dau silinta. Uneori vreau ca lucrurile sa mearga cat se poate de usor. Uneori prefer sa renunt - se lamenteaza ea. Pe aceasta faptura putin egoista si comoda pur si simplu o epuizeaza fiintele si fiintarile (;) n.m.) care vor de la ea mai mult decat au nevoie.
posted by Diana Adela Martin @ 12:17 PM  
11 Comments:
  • At 7:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Te-ai gandit ca poate se simte si imprimanta neglijata, ca poate simte nevoia sa comunice, sa fie mangaiata? :)

     
  • At 7:51 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    asta-mi trebuie dc imi tin revistele cosmopolitan pe ea, a apucat-o emanciparea ;)

     
  • At 12:28 AM, Blogger Annie said…

    Poate trebuie sa o tratezi de la egal la egal atunci.:)
    Sau pune-te in locul ei si gandeste ca ea. E femeie. Ce trebuie sa-i dai unei femei ca sa obtii ce vrei de la ea? Exact acel lucru de care are nevoie, toate celelalte sunt de prisos. De ce anume are ea nevoie acum? De hartie. In orice relatie e nevoie de mici compromisuri. Comunicarea e doar ca sa afli de ce compromisuri ai nevoie. Da-i hartia de care are nevoie si o sa-ti dea la randul ei ce astepti tu de la ea.:)

     
  • At 10:07 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    dar nici nu am atata hartie cata imi cere, asta e problema :)

     
  • At 10:13 AM, Blogger Annie said…

    Inseamna ca lacuna e la tine. Trebuie sa faci rost de hartie, ca sa mearga bine relatia. Daca vrei sa ramaneti impreuna in buna intelegere... Trebuie sa o intelegi, ea si-ar dori sa convietuiti bine, dar o femeie are anumite nevoi. Daca nu reusesti sa i le satisfaci, o sa caute in alta parte si o sa-si ofere serviciile persoanei care va stii sa-i dea acele maruntisuri necesare. Ea crede ca nu o iubesti daca nu ii dai ce-ti cere, intelegi?:)

     
  • At 10:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    Eu zic ca trebuie sa iti inveti "imprimanta" sa printeze si fata/verso. Si daca continua in aceeasi maniera...schimb-o...poti gasi o "multifunctionala" mult mai intelegatoare. :D

    Alex

     
  • At 4:24 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    aha, annie.. deci trebuie sa ii "cumpar" atentia si disciplina cu cate un mic ceva - hartia. in fidelitate si in dragostea dezinteresata nu mai crede nimeni in ziua de azi? unde ar fi fost fara mine? iti spun eu: intr-un depozit sau intr-un cimitir de rable:)

    alex: chiar dc ii dau sa printeze fata verso tot acelasi mesaj mi-l da. vrea mai multa hartie desi, REPET :), ii pun exact cata hartie are nevoie.

     
  • At 4:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eu tot cu nedumeririle si aici. Paragraful doi e despre tine sau despre imprimanta? Ca semanati asa de mult incat nu va mai deosebesc. ;)

     
  • At 7:25 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    deh stii cum e :) dupa un timp partenerii incep sa se asemene. but so you know paragraful 2 este despre mine, numai despre mine :) Laters Pin !

     
  • At 12:10 AM, Blogger Annie said…

    Nu conteaza daca mai crede cineva in dragoste si fidelitate neconditionata, conteaza ca ea (imprimanta) este un produs al lumii moderne si... deh, nu crede. E demodat si demoralizant sa servesti fara sa primesti nimic in schimb, la naiba!Daca cere hartie, inseamna ca in opinia ei nu ii dai suficienta. Opinia ei conteaza. Insuficient e egal cu nimic, daca ea tinteste spre idealuri mai inalte, spre hartie mai multa.:)

     
  • At 1:23 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    gata Annie, m-am hotarat! o vand, o arunc pe fereastra, o murdaresc cu sos de ciocolata, o las la un colt de strada.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory