all the small things
 
Monday, February 11, 2008
Damn Damn Technology (o productie Hallmark)
Sunt fata in fata cu ORL-istul vienez, tres simpa si aiurit, care ma intreaba:
- Si zici ca ai deviatie de sept, cum asa? Ti-a spus un doctor?
- Pai da,
ii raspund, chiar asa a fost. Mi-a facut un test: a luat o lingura pe care a tinut-o in dreptul nasului sub nari si mi-a spus sa suflu cu putere. A luat lingura apoi si s-a uitat cu hmm atentie. A spus ahaa, e aburita doar in dreptul unei nari, vezi? Deci clar e deviatie de sept ii turui eu toata povestea doctorului Marc care surade putin stangaci.
- Deci a folosit o tehnologie moderna imi spune si zambetul stangaci apare din nou.
- Oh da, intr-adevar. A folosit o lingurita de inox. Ganditi-va doar, s-ar mai fi ajuns la acest diagnostic daca era vorba de o lingura de lemn?
- Well rade el si da-i si scoate o bagheta ecograf pe care mi-o baga in fiecare nara.

Pe ecran apar indata cativa muci, perisori si pufi nazali si imi intind gatul pentru a privi cu mai multa atentie si da, ei bine, chiar asta vad: muci, perisori si pufi nazali. La naiba cu tehnologia moderna, tocmai a pus capat unei romante Hallmark oftez eu neconsolabil.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 10:02 PM  
11 Comments:
  • At 9:05 AM, Anonymous Anonymous said…

    Deci trebuie sa ma duc la alt ORL-ist?? Ca si mie mi s-a facut acest test extrem de high-tech....

    Welcome back!

     
  • At 1:27 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    well, tehnica aceasta oldfashioned are avantajele ei. thanks :)

     
  • At 2:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eu cred ca orelistul vienez nu se astepta sa gaseasca in nasucul tau altceva, si cred ca a vazut si nasuri mult mai urate. Nu dispera, tehnologia moderna poate sa construiasca relatii. Ai facut rost de e-mailul lui?

     
  • At 3:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 12:48 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    ma joc doar pe marginea a niscaiva posibilitati, dar in viata mea de zi cu zi doctorul marc nu ma tenteaza.
    (& yes, I have his e-mail) ;)

     
  • At 1:10 AM, Blogger Annie said…

    Bine-ai revenit! Si, si, cum a fost vacanta? Povestesti in scris?:)

    p.s. Era si dragutz D'nul Doctor, sau numai bine pus la punct cu tehnologia? Si de ce zambea stangaci si nu ironic?;;)

     
  • At 2:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    Bine te-ai intors...
    Putem face un club "Septum Deviatus" suna bine... :)

     
  • At 5:55 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    alex :) ca sa intri in club e musai sa treci testul linguritei ;)

    annie: 1. incerc sa desfac vacanta si sa o fragmentez in povesti, nu stiu dc imi va iesi. s-au intamplat atatea.
    2.era si dragut (mai detaliat: dragut-aiurit)
    3. definitely stangaci si nu ironic. ca si cand se jena de conditiile firesti din tara mea, dar nu vroia ca firescul lui sa ma faca sa ma simt prost

     
  • At 6:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ai dreptate, bagheta aia distruge tot romantismul... :)

     
  • At 7:30 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    daca ar fi fost un basm atunci bagheta aceea ar fi trebuit sa faca minuni. dar nu, nu; nu e nici un basm

     
  • At 6:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    :)
    Ca sa aiba magie, bagheta trebuia folosita cu formula secreta "septum rectus"! (sa nu se inteleaga altceva, e in latina... :) )

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory