all the small things
 
Tuesday, January 08, 2008
Iarna asta (1)
Iarna este sezonul usilor care se inchid repede, al declaratiilor de iubire scrise cu degetul in aburii geamului unui autobuz oarecare EVERY (OTHER + ANOTHER) = LOVE, al respiratiilor care miros a palinca, whiskey si coniac si in plus al unei leni feroce, dar in deplina legalitate (asa ... ca la Kant).

Eu iarna ma dezbar de orice-i clamorous.

Altceva nimic nu-mi doresc. Decat sa-mi instalez un mic radiator intr-o cutie plina cu bomboane si sa petrec acolo sejurul zilelor de frig. Joc rummy. Casc si tricotez de zor manusi, sosete si fulare. Ma pensez si iarasi mi se face somn.

Si stau asa-n cutia aia de bomboane - din cand in cand tusesc - si dormitez DO NOT DISTURB pana la primavara cand se reia campionatul iara zapada toata se transforma in bezea.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 8:28 PM  
9 Comments:
  • At 11:37 PM, Blogger Turambar said…

    In literatura de specialitate asta are o denumire: puturofilie. Lenevita. Sindrom jemanfishoist acut hibernal.

    :P

     
  • At 10:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    Asa, Diana, zi-le tu!!! Ar fi misto sa avem vacanta 3 luni e iarna....

     
  • At 3:11 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    turambar: daca a ajuns in literatura de specialitate inseamna ca au fost gasiti destui bolnavi

    bogdan: si in alea 9 ce sa facem? sa muncim?

     
  • At 4:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nooo...
    3 luni de primavara ne dezmortim, ne plimbam...
    3 luni de vara mergem la mare, la munte, unde vrem...
    3 luni de toamna ne plimbam, mai vedem una-alta si citim cand ploua...

    Ce misto ar fi..
    Ma (ne) despart doar vreo 2-3 milioane de euro de programul asta.

     
  • At 7:06 PM, Blogger andrei cavassi said…

    te caut la vara pt un film;))

     
  • At 8:05 AM, Blogger Anti said…

    okee dokee, oblomovita ce are, asa macar lucrezi la un proiect de 10 ani, partea proasta e ca pana la primavara mia e un pic

     
  • At 9:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    Esti sigura ca jocul este "remmy"? Te intreb deoarece asta e prima referinta scrisa catre un joc pe care l-am jucat in copilarie, aveam o cutiuta de plastic, verde, cu multe piese cu cifre colorate si jucam destul de bine. N-am mai jucat de mult timp. In plus, la GoogleSearch nu am gasit nimic despre joc in varianta asta, "remmy".

     
  • At 9:43 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    iulie: a fost greseala mea :)in copilarie era alintat remi de cunoscuti si am fost convinsa ca asta-i denumirea corecta. am verificat acum cutia si e scris rummikub.

    acesta-i cumva jocul la care te referi?http://en.wikipedia.org/wiki/Rummikub

    (cu ocazia asta am aflat ca a fost inventat de un roman :) )

     
  • At 8:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    @Diana: Da, asta e jocul la care ma refeream. Mersi, cu ocazia asta am aflat cum se cheama :). Nu i-am auzit insa niciodata numele pronuntat.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory