all the small things
 
Friday, December 26, 2008
Word Up!
SCURTA PETITIE PT CUVINTE DE CARE AM NEVOIE

a inviscriptiona = actiunea de a scrie ceva la computer pt a observa mai incolo ca nu era pozitionat cursorul in chenar si prin urmare pe ecran nu a aparut nimic din ce ai batut la tastatura. si doar te-ai straduit...

dezteptare = perioada de timp pe care o petreci dezbracat in dus in asteptarea apei calde. dardaind.

dubling = o totala nesincronizare, 2 multimi de iubiri care nu se suprapun nicicand, o tanjire si un neinteres. ce sa mai... un dribling reciproc. ca in filmele lui wong kar wai!! :)

mama: pur si simplu.. nu inteleg istoria ta cu Q... de ce nu vrei sa ai o relatie cu el, doar te place atata
eu: mama, dar eu pt el nu am fluturasi...
mama: dar nu i-ai spus chiar tu ca il placi?
eu: acum un an si ceva, cand el era cu E!! insa el imi facuse curte in urma cu inca un an cand deja aveam o pasiune cu Z insa chiar cu o seara inainte de ma indragosti la prima vedere nebuneste de Z i-am dat de inteles lui Q ca il vreau si el nimic desi in urma cu 2 ani imi spusese ah imi spusese ca ma va iubi mereu dar eu uite ca nu-l iubeam.
mama: zau daca inteleg ceva din tot ce indrugi acolo.
eu: ei... i-un dubling total... la asta ma refeream.
[atentie! acesta nu-i un dialog real :)]

a mimimica = pasi simetrici si sovaielnici pe care ii fac 2 persoane aflate fata in fata pt a-si da una alteia prioritate

a incrunca = a-ti sterge rimelul din greseala cu sampon in loc de demachiant.

incruncare= perioada de timp petrecuta frecandu-ti ochii strasnic inchisi pt a diminua senzatia de usturime dupa ce ti-ai sters rimelul cu sampon

zdrambet = un zambet cu bucati de mancare prinse intre dinti

doisase = un "te iubesc" codat cand iti e prea rusine sa-l recunosti nedescifrat. astfel ca-l strecori in conversatie asa... aparent intamplator maiculitza ce buna e friptura asta, 2 6, nu crezi!?

Si un cuvant pt toti: aici ! :)

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 2:08 PM  
23 Comments:
  • At 2:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sarbatori fericite Diana!!! cat adevar ai spus,steluta mea s-a impotmolit in dublin,si a vb prin net cu prietenul ei ,zicea ca pt ultima oara,e uite ca vrea sa se intoarca la el daci nu mai ajunge la sorsa,offff

     
  • At 6:11 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    sarbatori fericite doamna Adriana si la fel si fetelor dumneavoastra si sa auzim de bine

    adriana ce mai face? cand mai concureaza?

     
  • At 7:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    n-am mai intrat de mult aici, rau am facut, bine voi face de-acum incolo.

     
  • At 9:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    La multi ani don'soara. Multumiri exasperate pentru pozele trimise. Exasperate, pen'ca nu te-am vazut si pe tine.
    Si acum referitor la ce-ai scris, poti sa-mi spui si Q, ca nu ma deranjaza ;)
    Sarbatori fericite si tie si mamei!
    Pup you both
    In alta ordine de idei, sa dea dracu-n sistemul asta de postare :D

     
  • At 10:34 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    fcb, esti bine primit

     
  • At 10:43 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    lucian! ai reusit sa te feresti de zapada in toronto? ai mancat cozonac? ai dansat cu sotia?


    lucian! cand vei veni in ro vinul, pozele, companionii tai de blog te vor fi asteptand. dar stii asta prea bine... :)

     
  • At 9:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Diana,iti multumesc,rezultatele sportive sunt slabe,cand o vad pe adriana atat de optimista ,a vrut sa faca mute deodata ,sa maritat si a facut casa,imprumut bancar sa si ia fratii langa ea,a fost in japonia dar a venit pe 11 a spus ca timpul a fost acceptabil,spera un an mai bun,rad de ea si de adere ca se bat amandoua pe loc.11 12 si i am zis cand se intalneste iar cu adere sa se bate pt loc.1...6 hahaha ,iti doresc multa sanatate si o cariera de invidiat sa scrii cartii sa alerg sa le citesc,cu mult respect adriana.

     
  • At 8:57 PM, Blogger Rareș said…

    Ai grijă de tine şi de cuvinte, 3 8, că de celelalte se ocupă alţii. Am eviscitit multe lucruri unicentitate la tine. Asta m-a lumijit şi m-a distandus în egală măsură. Îţi mulţuvin, Diana.

     
  • At 9:20 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    mutzumbesc !

     
  • At 10:45 AM, Blogger Sorin said…

    La multi ani !!! Multa sanatate si fericire in anul ce vine!

     
  • At 12:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    La multi ani si la cat mai multe cuvinte! :)

     
  • At 3:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    Am trecut sa te lamultianizez! :)

     
  • At 5:07 PM, Blogger another cherry said…

    Draga Diana, mi-au placut la nebunie cuvintele tale noi, carora le-am simtit toata viata lipsa. Dar nu stiam cum sa-mi explic golul.
    Sunt asa de incantata, ca voi incepe sa le propag imediat si o sa o oblig si pe mama sa faca la fel:)

     
  • At 9:29 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    hey! :) voua tuturor 2 5 3. anyhow anyway :)

    si altceva nu stiu ce sa mai spun :)

     
  • At 9:33 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    P.S. decat atat: ce bine ca nu exista cuvinte pt tot!
    :)

     
  • At 10:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    intr-adevar, ce bine ca nu... :)

     
  • At 11:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    deci intr-un final am eusit si am inviscriptionat si eu :)

     
  • At 3:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    faine cuvintele cu semnificatziile lor jucaushe si foarte dragutz si clipul francez!bonne année!

     
  • At 6:22 PM, Blogger Samuel Mammel said…

    Visez la o lume in care o sa vorbim o limba cu astfel de cuvinte.

     
  • At 9:28 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Luminitza, imi place sa descopar logica jucausa a unei limbi. e o joaca de-a mea ... :)

    ah francezii aceia imi plac la nebunie. au pare-mi-se o muzica pt aventurierii pofticiosi nostalgici

    and Bonne annee!

    :)

     
  • At 9:29 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Octavian: o sa strang din sprancene si o sa ma incrunt si o sa ma concentrez si uite-asa o sa-mi dau seama ce mi-ai scris!

     
  • At 9:35 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Samuel: eu visez la o lume in care sa mi se zambeasca mai mult.

    si la o alta mai mare decat asta. in care pt a me descurca si incurca sa am nevoie de si mai multe cuvinte. una in care sa ma ratacesc usor.

    si la o lume in care fetele poarta ca bijuterii doar sutienele.

     
  • At 4:31 PM, Blogger Indelible Bonobo said…

    imi amindresc de vremurile de la azil, cand spuneam numere cu tovarasii si zambileam in hohote.

    in alta dezordine de i(u)dei, nu aveai cum sa fi facut o pasiune cu Z inainte de Q fiindca nici macar nu ne cunosxusaruteram inca, si oricunde Z este primul fiindca alfazetu-i pe inverz.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory