all the small things
 
Sunday, December 21, 2008
Vise pentru scafandri
Sunt nopti greoaie imbibate cu tutun si coniac si melancolete cantate in surdina, nopti pe pojghita carora bajbai cautand sa le prind de un cot si sa ma prind si pe mine doar doar oi reusi sa ma strecor prin miezul lor pana la un fel de lumina.

- Pentru aventura asta nu ai nevoie de corp, doar de un costum matasos de scafandru!

Trec prin striaturi de vise compacte, fiecare miscare a mea naste alte pliuri. Din kinetograful pe care il plimb dupa mine se scurg boabe de cafea. Le pipai cu mana pt a gasi drumul inapoi. Sunt mici si tari si le confund cu altceva. -Asta-i foarte bine, inca mai poftesti imi spun si ceva ce as putea numi dorinta ma poarta afara din hau. La suprafata. De-acum e iara bine. Noaptea se incolaceste in jurul ochilor, doar zatul ce a mai ramas din ea. Si niste cearcane.

Imi duc mana la ochi si dau sa caut ceva. Altceva :)









Visul e o soapta. Afundata intr-o ceasca de cafea.

------------------------------------------------------------------
aici nu veti gasi nimic, va spun eu :)

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 7:55 PM  
11 Comments:
  • At 11:41 PM, Blogger Rareș said…

    Mie-mi curg boabe de cafea din ochi.

     
  • At 10:24 AM, Anonymous Anonymous said…

    Craciun Fericit, Diana!

     
  • At 11:54 AM, Anonymous Anonymous said…

    acum....si de la cafea poti visa, cu ochii deschisi, pe repede inainte :)

     
  • At 1:11 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    :)
    multumesc Luminita si pentru acest comentariu si pt ravasul trimis pe mail.

    Craciun Fericit si voua

     
  • At 1:12 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    RMN in visele mele apare cand si cand un neon care palpaie. e zaharul, stiu acum

     
  • At 10:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    CRACIUN FERICIT!

     
  • At 10:33 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    multumesc mult Adriana! la fel si tie

     
  • At 10:49 PM, Blogger Rareș said…

    îmi vine noul
    ca un palton vechi și greu
    de mucegaiuri și ploi
    ce le-am crescut eu
    și n-au fost ale mele
    molii îmi stau ca niște trese
    pe umeri
    în joac-am trăit
    viața mi-e desenată-n cărbune
    și ploi
    mă voi fi cârtițit
    deja

     
  • At 1:00 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Ton poème - c’est (mé)fait de moths

    rareche :)

     
  • At 1:09 AM, Blogger Indelible Bonobo said…

    ce-as vreau eu sa stiu cu toooot dinadinsul (sic) este ce zgomot fac cartitele cand plescaie satisfacute dupa o ceasca de cafea

     
  • At 1:23 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    spun: la naiba! credeam ca e namol :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory