all the small things
 
Saturday, December 20, 2008
"Barbatul care isi duce mana la nas
cand vorbeste, stie intotdeauna ce spune!" mi-a spus mama inca de cand eram mica. "Si ai grija sa aiba ochii semiinchisi, neaparat!" mi-a mai zis o colega. Iar intr-o zi norocoasa l-am aflat.

E un barbat strasnic, genul de barbat care poarta cu eleganta tricoul mulat - ce piesa vestimentara dificila! Si are niste vorbe la el, mama mama... niste vorbe care plutesc printre lumanari si figuri mitice si elefanti negri din lemn de parca fiecare propozitie a lui ar fi o adevarata expeditie. E-o aventura sa-l asculti din care nu stii dc vei mai iesi cu inima intreaga. Sunt o biata fata emotionata, fata in fata cu BARBATUL DE LA TV.

Doru Parv!

Mi-a atins o coarda sensibila. Imi plac barbatii cu maniere, care au intotdeauna decenta sa intrebe o femeie "si pe unde vreti sa va intru, doamna?" Sau care te refuza delicat "stiti ce se-ntampla, eu nu pot sa va intru atat de adanc in destin, pt ca risc sa ma amendeze cei de la CNA"



partea 2, partea 3, partea 4

Vocea vibreaza, concentrarea nu se mimeaza, camera danseaza invaluitor. Pentru toate acestea si pentru alte cateva motive pe care o fata nu le poate scrie uite-asa intr-un post pe blog, Doru Parv este pe locul 2 in topul prezentatorilor TV preferati.

P.S. nu trebuie sa avem aceleasi gusturi. Nu oblig pe nimeni sa se dea in vant dupa barbatii sarmanti, stilati, elevati.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 3:30 AM  
16 Comments:
  • At 3:25 PM, Blogger Unknown said…

    What have you been smoking?

     
  • At 3:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    da pe primu loc cine e?

     
  • At 3:59 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    laurentiu i never never never ever smoke. eu doar ma joc

    anonymous: pe primul loc e un domn insurat cu o doamna. mirela dobre. iar el, serban... diaconescu parca.

    cu mirela si cu serban
    rendez-vous la te-le
    sapte

     
  • At 5:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    gizas craist..
    ps: u're having a fantastic fun sau a fantastic fan? caz in care ar trebui sa ma simt fan(atic)?:))))
    bine ca intra in destin, nu penetreaza misterul

     
  • At 9:25 PM, Blogger another cherry said…

    :). trebuie sa vorbesc si eu cu mama despre asta, sa vedem ce si cum crede ea:)

     
  • At 10:06 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    vaai cireasa ce m-as bucura sa facem schimb de sfaturi de mame. poate oi/om intelege si noi ceva din lumea asta si despre oamenii care o populeaza.

    si apoi, dc se prinde ceva de noi, poate facem si o emisiune. care sa se cheme clar: schimb de sfaturi de mame!

     
  • At 10:08 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    defbest: fun!

     
  • At 10:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    s*e*x*y

    cam atat pot sa verbalizez :)

     
  • At 12:37 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    not! not my type of sexy :))

     
  • At 2:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Sper ca acest post sa fie un pamflet - eu unul astfel in tratez.

    "Intrati-mi in destin" - Come ooon!

     
  • At 5:12 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    vad ca razi domnule RMN de replica asta - dar tu cu ce replica "operezi si diseci"? :)

    [da, este ceva ce poate fi numit pamflet ]

     
  • At 8:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Diana, stai! Nu da! :) Eu sunt eu, adica RMN. "Suntfanlili" e colegul de blog. Am preluat legatura :)

    De omul asta nu stiam..insa eu o prefer pe Neti Sandu :P

    Buna aia cu CNAul :))
    Daca ar fi sa am o replica ar fi "Daca nu va suparati,cu permisiunea dvs, va rog, ma scuzati, se poate sa va intru in destin?" :P

     
  • At 2:25 AM, Blogger Indelible Bonobo said…

    prefer manelele. macar sunt pe muzica.

     
  • At 11:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mi-e frica de oamenii care stiu intotdeauna ce spun. Si care au solutii la orice.

     
  • At 5:28 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Catalin recunosc, in soapta, ca si mie mi-e frica, aproape tare frica, de ei

    :)

     
  • At 8:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    Cand nu or sa mai existe astfel de oameni la TV inseamna ca nu mai exista nici oameni prosti in Romania.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory