all the small things
 
Thursday, December 11, 2008
Mici trizteti caznice
Vecina mea stie sa faca anumite chestii pe care eu nu pot.

Pe canapea intinsa, picior peste picior, isi dezveleste portjartierul prin capot. Zici ca acolo jos e un complot. Sau un compot servit cu raritate. Candva-candva, ceva se intampla. Acolo jos.

Acum se relaxeaza altcumva, facand bucate.

Agitate, mainile ei cand gateste is un stol de randunele. Adulmecand condimentate lacrimile ei. Ce cad sarate in stufat. Mainile ei s-au impiedicat de-o amintire. Din vremea cand era subtire, iar sotul ei se ospata cu ea. Candva-candva, asta se intampla.

Din mainile mele n-a iesit nicicand nimic care sa aiba gust. Dojana! Mainile si unghiile mele nu fac mai nimic bun. Ii spun de pe-acum. Pentru a ma invata. Si totodata pentru a ma dezvata de-a mai atinge ciocolati doar pentru a le face sa dispara. Intr-o alta tara, data cu ruj. Dojana!

Bomboanele toate deja le-am trimis acolo departe. Si ma dau singura de gol: aerul pe care-l expir fosneste ca o poleiala.

- Da, racneste ea, ar trebui bagate repede-n manusi, pana nu fac si alte pagube!

Mi le numar: sunt 20 acum si molfaie in catifea si pace.

*

Vecinul, sotul ei, ma cam place. Face ce face si e la usa mea, doar doar oi mai fi stricat ceva. Cu trusa sa de chei franceze, becuri si sfredeluri. Si alte piese care se joaca cu privirea mea. Privirea sa se joaca cu alunita de pe obrazu-mi uite-asa, de parc-ar vrea sa le ghiceasca pe toate-odata. Si sa le noroceasca. E imposibil, niciodata!

- Nu-ti gati imposibilul, domnule! Ala halal teren de joaca.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 7:01 PM  
8 Comments:
  • At 7:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    e dragutz vecinul? :lol:

     
  • At 8:42 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    poti sa ti-l imaginezi oricum.

    si eu pot! ca doar e un fost. vecin. actualul e un tip care face femeile sa planga in dormitor. nu vreau sa-l cunosc.

     
  • At 11:42 PM, Blogger Rareș said…

    Nu pot să nu remarc o oarecare efervescență literară în ultima vreme.

     
  • At 11:56 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    pai de la pastilele astea efervescente pt raceala :D nu stiu cum fac - ca nu ma pircep nici la CHIMIE, nici la FARMACIE - dar ies pana si prin buricele degetelor!

     
  • At 6:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    ce ti-e si cu barbatii astia...am scris 2 articole "de ce uram/de ce iubim barbatii?"
    pozitiv privind..tipu(vecinu)e de treaba...vrea sa te ajute dak ai nevoie ca na...negativ vorbind..e u pervers!;))

     
  • At 7:25 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    dansul ploii: am citit

    ce suiera usile de la vant !

     
  • At 11:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    cu alte cuvinte, e un pervers... de treaba. De treaba... mare :D

     
  • At 2:06 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    de treburi. bine facute. la dunga. nu lasa nimic la voia intamplarii. totul se masora, totul se insuruba

    :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory