all the small things
 
Tuesday, December 23, 2008
Ceva cat se poate de serios
De ce imi place Douglas Adams...

Aveam de gand sa fac o lista, doara asa mi-a fost vorba acum ceva timp, insa nu am stiut cum. Cum sa o scriu onest. Mi se intampla des asta, eu nu prea le am cu cuvintele, vedeti doara, de cele mai multe ori mi se par prea stramte, prea mici pentru ceva care-i prea frumos sau dureros. Artificiale, ma jenez cand mi le-aud. Tac sau surad sau urmez cu privirea a raspuns. Iar in scris, mi-e mai lejer sa aleg joaca. Prefer joaca adeseori, de fapt.

Si tot pt joaca il si prefer pe D.A. Tipul nu se ia in serios, nu tine mortis sa castige argumente, sa se impuna ca minte stralucita si ca si (;) ) intelectual, sa demonstreze ceva. El se joaca.

Aici semanam, zic eu. Nu imi plac cei care aduna cunostinte pt a le folosi ca arme si nu ca jucarii, nu ma simt in largul meu in compania lor, siguranta si certitudinile ma fac sa-mi doresc sa fiu neserioasa, intr-adevar neserioasa, pe cat pot si eu, bucurandu-ma ca nu stiu.

Un amuzament personal: sa confirm prejudecatile pe care simt ca le are cineva despre mine. Sa intru in rol.

M-am luat in serios putin mai inainte: cum vorbeam despre mine, cum vorbeam despre cunostinte... Vedeti, nu e usor ... nu e usor deloc :)

In urmatoarele 2 posturi hai sa ne jucam
posted by Diana Adela Martin @ 9:27 PM  
15 Comments:
  • At 12:25 AM, Blogger Indelible Bonobo said…

    Articole d-astea ma fac sa-ti fac declaratii. De avere, desigur. :)

     
  • At 2:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    Primiti cu colindul?

    Craciun Fericit Diana! :)

     
  • At 3:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    Craciun fericit!

     
  • At 7:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Doamna Diana, viata este o joaca, insa este o joaca cu destinul...cu propriile moire! E jocul rational cu sinele

     
  • At 9:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    La Multi Ani si buni!
    Craciun Fericit langa cei dragi! :)

     
  • At 12:37 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    bonobo, comentarii d-astea ma fac sa poftesc a le distruge. averile, nu declaratiile

    [oare glumesc...oare nu glumesc? :) ]

     
  • At 12:39 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    alex_s, emiru, surferb: sarbatori fericite si voua, oameni dragi

     
  • At 12:39 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    domnule zizzou, de parca n-ati sti ca eu sunt o domnisoara!

     
  • At 12:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    Craciun fericit , Di !!!

     
  • At 1:12 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    Hey Josephine! Craciun fericit si voua. ati fost colindati??

     
  • At 1:13 PM, Blogger Indelible Bonobo said…

    "a le distruge"?
    Nu-ti plac complimentele?
    Oops. Iarta-ma. Nu mi-am data seama. Promit sa nu mai fac. Craciun Fericit!
    :)

     
  • At 7:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    Diana, am sa folosesc un ton amical, toate femeile sunt DOAMNE caci nu tine de statutul lor marital ("a woman is always a lady") ci tine mai degraba de atribute innascute. Acum nu neg ca exista si exceptii in care unele femei ajung precum unii barbatii...sa spunem imposibil de catalogat (undeva intre primate, si alte animale). Insa in cazul dvs. am certitudinea ca sunteti o doamna

     
  • At 8:01 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    zizzou :)

     
  • At 2:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Di, dar mie imi place la nebunie sa ma joc de-a demonstratia!!! Ce ma fac? Ce ma fac? Worried rau.

    Sa cauti incepand cu ora 1 inregistrari de la cantarea noastra, poate ne vezi. Sau daca nu, poate ne auzi. Sau daca nu, poate vor fi frumoase artificiile. :)

     
  • At 3:58 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    demonstratia e o joaca :) pt mine

    iar concluzia - un capac. pt mine

    unde sa te caut? ca peste tot nu pot.

    iti voi face cu mana :)

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory