all the small things
 
Wednesday, March 26, 2008
Post scris in 2 minute
Fac lucrurile din ce in ce mai repede. Si asta pentru ca imi ia atat de mult timp pana ajung sa le fac. Pentru a nu intarzia la o intalnire azi am mancat in 10 minute un snitel pe care l-am asteptat 40. Coafeza m-a tuns in 30 minute dupa ce am asteptat vreo 55, iar un meci pe care l-am asteptat de vreo jumatate de an se termina in 75 de minute.

Problema: daca lucrarea de licenta imi ia 3 luni pentru a o scrie atunci cate minute ii va lua coordonatorului pentru a o citi?
posted by Diana Adela Martin @ 12:01 AM  
18 Comments:
  • At 5:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    si mai rau: cite minute o sa-ti ia sa o sustii? muncesti citeva luni pentru o prezentare de 10 minute... frustrant!

     
  • At 10:12 AM, Blogger Pecta said…

    pai asta depinde cat de mare e bibliografia,

    de la 30 de secunde la un minut

     
  • At 12:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    Zero virgula zero zero? Al meu sigur n-a investit mai mult. Acum nu vreau sa te demoralizez, ca poate al tau are o parere mai buna despre tine. ;)
    Si tot pentru moral o sa-ti zic si o poveste adevarata despre o lucrare de diploma si cum a ajuns sa fie ea citita.

     
  • At 8:38 PM, Blogger gabi & her alter egos said…

    chiar crezi ca va fi citita?!? optimismul din tine urla :)

     
  • At 11:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    a mea a bătut recordul. n-am citit-o nici eu.

     
  • At 6:23 PM, Blogger Stefan said…

    si acest post e scris in 2 min si citit in 1.

    e un progres...pt cei ce stiu sa citeasca

     
  • At 7:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    aoleu, ai dreptate.

     
  • At 10:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Iti garantez ca se uita pe lucrare cu un minut inainte de a trebui sa-ti sustii lucrarea.

     
  • At 4:17 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    amdraci, codru: este un MacPost

     
  • At 2:04 AM, Blogger Dani Mocanu said…

    Atentionare pentru viitorul tau copil. Noua luni e mult prea mult :))

     
  • At 1:06 PM, Blogger Unknown said…

    Suntem in secolul vitezei. Ai grija ca uneori graba strica treaba:). Mai bine astepti la coafor 10 minute si te tunde in 50, dar stiu, nu e dupa tine, e dupa ei

     
  • At 11:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    Raspus: depinde cat de lunga e lucrarea ta si cat de atent este coordonatorul cand citeste! :)
    Deci totul este relativ!

     
  • At 6:17 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    dani mocanu: ma sperii :) totusi oricate luni de sarcina ar fi parca totusi sunt prea multe pentru cateva zeci de minute de sex.

    sorin: eu sunt lenta. f o a r t e

     
  • At 11:13 PM, Blogger billy said…

    zeci de minute ?!

     
  • At 11:57 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    sunt optimista asa-i?

     
  • At 12:14 AM, Blogger billy said…

    eufemistic vorbind, puţin ruptă de realitate.

     
  • At 12:18 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    deci optimista ..pai spune-asa

     
  • At 12:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    Coordonatorului ii va lua 10 minute maxim sa o "citeasca", iar tie iti va lua 5 minute sa o sustii. Oh joy!!!

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory