all the small things
 
Monday, March 24, 2008
Cazul Brancusi - tot ce vreti sa stiti despre
In seara aceasta si numai in seara aceasta se va pune pe tapet cazul senzational al lui Constantin Brancusi. Dupa ce presa a vuit toata saptamana si a lansat tot soiul de speculatii pe marginea retrogradarii lui Brancusi din topul Saatchi avem acum probe care aduc o lumina noua asupra cazului.

Zilele trecute reporterii revistei C1A0 l-au surprins pe Brancusi intr-o cafenea alaturi de Van Gogh in timp ce incerca "negocierea unei tranzactii". 100 euro votul, 5 voturi la pret de 3 a fost auzit spunand de o chelnerita ce tocmai le aducea cafeaua. Stiti, domnul care statea cu el la masa era cam surd si se tot apleca inspre el sa ii strige a mai spus fatuca.

Invitat la OTV Constantin Brancusi declara Am invatat de la cel mai bun si isi indreapta aratatorul inspre posterul unui impresar de fotbal. Ahh ca nu-i vorba de specula cu bilete la cinema, asta e problema? Dar mai conteaza, doar miza e tot arta a continuat acesta rafuiala cu reporterul.

SMS-uri:
  • Dar domnule, va credeam un om de cultura. Ce v-a venit sa va golaniti in halul asta? Ce v-a venit domnule sa va murdariti mainile cu care sculptati cu noroiul fotbalului? Dezgustat, Dorin din Dorohoi.
  • Vedeti unde se ajunge? Ce pretentii sa avem de la artistii nostri cand acestia mor de foame si de frig? Aveti idee care este salariul unui artist? Si v-am avertizat doar ca aici se va ajunge! Elena N profesoara, artista si academiciana
  • Tot ce vreau sa spun e ca nu-i corect fata de noi oamenii cinstiti astia care l-am votat sa profite de bunavointa noastra si nici macar sa nu ne multumeasca public darmite sa ne dea si noua acolo un procent e ca si cand ne-ar terfeli mandria de ROMAN e ca si cand ar batjocori insasi romanitatea 5 % macar zic si io. Anonim 009537568
  • Remarca domnului Dorin imi pare a sugera existenta unei dihotomii intre fotbal si cultura. Afirmatie cu care nu sunt deloc de acord. "Fotbalul este un act de cultura in aceeasi masura ca si un spectacol de opera", domnule Dorin. Plus ca acesta "genereaza o cantitate de energie intelectuala impresionanta" dupa cum am scris chiar azi intr-un articol din The Guardian. Germaine Greer.

Labels: , ,

posted by Diana Adela Martin @ 10:04 PM  
6 Comments:
  • At 6:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    Germaine Greer are blog!?
    Who would've thunk! Punem la lista de RSS-uri...

     
  • At 11:26 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    yes, germaine greer :) si pt mine a fost o surpriza
    the guardian are niste bloguri tare interesante.

    & also found in "the independent" rubrica de psihogeografie scrisa de Will Self
    http://www.independent.co.uk/opinion/columnists/will-self/

     
  • At 11:31 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    imi e putin rusine sa recunosc asta dar motivul pt care a fost o surpriza sa ii gasesc blogul a fost acela ca nu credeam ca mai traieste.
    gata! i got this out of my chest ...

     
  • At 11:20 PM, Blogger billy said…

    nu cred că un artist atât de mare ca Brâncuşi s-ar preta la aşa ceva. adică să se voteze singur. nu cred.

     
  • At 12:01 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    bill trimite-mi intr-un sms motivele pt care faci aceasta afirmatie. fii clar, fii exact, fii onest!

     
  • At 12:06 AM, Blogger K.ro said…

    si acum este pe locul 18 :| ..cica nu le-a convenit la aia ..multe voturi au fost de la noi din tara si deaia...ne-au taxat ce sa mai ..

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory