all the small things
 
Monday, April 07, 2008
Meserie, frate!
1. Cand o sa fiu mare vreau sa devin instructor auto. Eu acum nu stiu sa conduc si mi-e si frica de masini. Dar nu-i problema, doar acum sunt mica. Iar atata timp cat nu stiu sa conduc tot micuta o sa fiu. O fetiscana. De aia nici nu ma grabesc sa fac scoala de soferi. E bine sa gandesti in perspectiva, sa iti faci planuri de durata. Sa nu te grabesti! Mai e timp, ai toata viata inainte! imi spun in fiecare dimineata.

Candva o sa invat sa conduc. Iar dupa inca un alt candva o sa conduc atat de bine incat ma voi face instructor auto. Da, fara nici cea mai mica indoiala! Dar pana atunci o iau incet incetisor.

2. Iar daca (si asta-i doar o presupunere) nu o sa iasa nimic din toata treaba asta atunci ma gandesc serios sa devin un fel de inventator lingvist in domeniul modei. Asta chiar e o ocupatie fascinanta. Sa desavarsesti un produs cosmetic alegandu-i un nume. Sa gasesti chiar acel nume care completeaza un fard de pleoape sau o oja. Imaginati-va doar touch of chocolate, wild whisper, strawberry sins.

Si nimeni nu ar putea spune ca ma ocup cu ceva superficial. Eu creez franturi de literatura aplicata picturilor, domnilor! Ce vedeti dumneavoastra sunt mici haiku-uri, domnilor! Mai mult respect va rog, domnilor! Pai daca-i asa, atunci n-aveti decat sa va luati si de Proust, de Yukio Mishima si de Nabokov.

Apropo Lolita, light of my fire, fire of my loins. My sin, my soul. Lo-lee-ta: the tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta. Asta e o descriere fenomenala.

3. Ma mai gandesc, ma mai gandesc ... Nu ma grabiti, mai e timp.

Labels:

posted by Diana Adela Martin @ 10:13 PM  
12 Comments:
  • At 10:47 PM, Blogger Dani Mocanu said…

    Iesind din puterea malefica a noptii, trecand peste trilogia suprimarii, Diana a revenit in forta cu planuri de viitor. Sambata o vedem dansand pe muzica irlandeza si cucerind lumea pe marsuri nemtesti de catwalk.

    P.S. Go Planet :D !!!

     
  • At 10:50 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 10:51 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    weheey planet!sunt gata sa fac ceva ce nu am mai facut: si dansuri si catwalk si chiar sa merg la masaj si manichiura. dar asta de maine, ca azi sunt obosita si nu-mi doresc decat sa fiu banala si plictisitoare si cufundata in rutina.

     
  • At 10:54 PM, Blogger Dani Mocanu said…

    maine dansezi spuneai

    may i have this dance ???

     
  • At 8:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    O să primeşti o medalie din partea "Organizaţiei Urşilor Polari". Ai renunţat la condus deocamdată şi astfel ai mai lăsat câţiva pui de urşi să trăiască. :-)

     
  • At 3:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    hello Di :)
    Hai sa ne facem " musafiri" :) asta-mi doream sa ma fac:):)
    j.

     
  • At 9:37 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    windy: asta e o profesie de-o viata

     
  • At 11:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    Uite sugestii si de la mine:

    Cand eram mica, mi-am dorit sa raman eleva. Intre timp m-am razgandit, dar optiunea ramane. Acum caut pe cineva sa ma angajeze ca turist. Promit ca voi vizita sarguincios si metodic toate locurile in care ma va trimite. Iar in parcarea blocului de langa firma, e un smart care zice ca atunci cand creste mare, el se face camion. :)

     
  • At 1:39 AM, Blogger Diana Adela Martin said…

    eu si-acuma toamna mai ca dau fuga in librarii pt a-mi lua caiete de desen si caiete dictando, ierbare si manuale.

    dar de ce camion? sunt mai putine sanse sa primeasca domnisoare cu picioare lungi si parfumuri florale si rochii

     
  • At 2:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    un(ul) smart nu vrea domnisoare cu picioare lungi. fiindca cer (nu: pretind!) parfumuri florale. si rochii. :D

     
  • At 6:44 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    vezi cat de putin ma pricep la smartzi - fie ca-s masini, fie ca-s barbati? dar ma pricep la rochii si parfumuri. si la rime.

     
  • At 7:30 PM, Anonymous Anonymous said…

    :))))

    Mda, si eu care credeam ca smartul e inca in faza Piedone si n-au apucat hormonii sa ia decizii in numele lui.

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory