all the small things
 
Sunday, July 12, 2009
la mine-n cartier
la mine-n cartier, chiar langă piaţă, e parcată o dacie neagră. doar în weekend. și în unele dimineţi. are capota ridicată. și-năuntru este plin de cărţi. cărţi de poeme. aproape, atârnînd chiar de oglinda retrovizoare, e-un carton. ca un fel de carte de vizită mai mare. pe care scria: poetul cutare, P.F.A.

am stat de vorbă niţel cu el. era, se vede clar, un poet adevărat! înregistrat și validat. ca P.F.A. "domnișoară... sunt ultimul nostalgic...", mi s-a prezentat. [oare ma vrăjea??] apoi s-a oferit să-mi dea un autograf.

la mine-n cartier, chiar lânga piaţă, e o farmacie. cu tot felul de produse naturiste. printre care și un medicament minune, "răsina mumie" îi spune. iar pe ambalaj, chiar sub a lui denumire, stă scris: "recomandat de Hipocrate(460-377 i.Hr.), Aristotel(sec. IV i.e.n), Galen(sec. al II-a), Avicenna (sec. al X-lea) Muhammed Arzni (1735)". Iar mai jos, portretele lor. de oameni întelepţi, care nu ar recomanda nici în ruptul capului vreo prostie. Mie mi s-a părut cea mai tare reclamă din lume. mai tare decât pepsi cu ai săi beckham (1975- ) și ronaldinho (1980 - ) și rio ferdinand (1978 - ).

la mine-n cartier, în pajura.
posted by Diana Adela Martin @ 4:18 PM  
28 Comments:
  • At 8:31 PM, Blogger ZuZu said…

    Frumos cartier :P

     
  • At 8:59 PM, Anonymous adriana said…

    buna diana ,imi era dor de tine ,da frumos cartier.

     
  • At 12:52 AM, Blogger gabi & her alter egos said…

    imi place mult textul :) sper sa te simti bine la berlin :)

     
  • At 4:40 PM, Anonymous Alter Ego Blog said…

    nu-i rau deloc

     
  • At 10:48 AM, Blogger K. said…

    Ca frumos trebuie sa mai fie la tine in cartier! Cred ca o sa vin intr-o zi sa-l impodobesc cu zambile roz si sclipicioase. Mi-e teama numai ca i-as pune pe fuga si pe Aristotel si pe distinsul poet...Mai bine il lasam cu rasina, Dacii negre si mumii...nu?:)

     
  • At 10:42 PM, Blogger Urmuz said…

    Diana,

    răşina de mumie ai idee pentru ce este? Mă interesează o mumie pentru ficat şi pancreas. Şi te rog să nu mai rîzi de moştenirea farmacologică: tinctura de propolis face minuni :)

     
  • At 11:55 PM, Anonymous Catalin C. Vasii said…

    M-am uitat la linkul cu rasina. Scrie ca are in continutul sau mai mult de jumatate din elementele chimice ale sistemului periodic. Asta inseamna ca are absolut toate elementele care nu sunt gaze, nu sunt radioactive sau nu sunt create in laborator.

     
  • At 9:49 AM, Anonymous adriana said…

    salut diana :D cum e la tine in cartier ca noi ne coacem in cartierul nostru!

     
  • At 11:23 AM, Anonymous Mircea Popescu said…

    Pai motivul pentru care ti s-a parut tie cea mai tare reclama din lume are legatura cu motivul pentru care esti sensibila la "ultimii nostalgici". Pur si simplu asa esti tu, ai o slabiciune acolo.

     
  • At 3:36 PM, Blogger Stefan said…

    eu nu cred asa ceva

     
  • At 10:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    haha!tare de tot!reclama cu aristot i mean!
    ce frumos sa mai gasesti asemenea "ruine" uneori chiar si pe cutiile de chibrit!

     
  • At 11:58 PM, Anonymous adriana said…

    salut diana ! ce mai faci?
    mami? sper ca sunteti bine .

     
  • At 9:39 AM, Anonymous adriana said…

    salut diana 1

     
  • At 9:46 PM, Anonymous adriana said…

    salut diana !! :)

     
  • At 9:14 PM, Blogger Indelible Bonobo said…

    guerilla advertising...

    altfel, ce mai faci, te-ai pensionat? :)

     
  • At 11:20 PM, Anonymous adriana said…

    salut diana!!! cred ca ai vazut adevarata democratie ,sa fiiiubita si ma bucur pt tine :)

     
  • At 4:03 PM, Anonymous radu viancu said…

    buna.
    cam ce autori de poeme...as fi interesat...

     
  • At 9:03 PM, Blogger Bursucu timid said…

    come back, come back!

    wherever you are...

     
  • At 9:54 PM, Anonymous adriana said…

    salut ,diana sunt depasita de situatie mi-am mai luat un servici si cred ca trebuie sa renunt la unul ,din cauza oboselii am stari de depresi si stari de plans ,nu mai am nr de telfon sotul mia spart tel si l-a aruncat pe geam pana sa se duca florin sa-l ia mi-a luat cartela si aveam numere de telefoane importante ,oricum nu mai conteaza ,vad ca adriana a fost marginalizata sa nu ajunga la nationale si sa se pregateasca ,a mai avut tupeu sa spuna ca a refuzat convocarea ,traim timpuri grele ,Diana iti urez mult succes multa sanatate si mamei ,sa fiti fericite ,iubite ,sa nu uiti ca ai promis ca vei scre carti si-mi doresc sa fiu la lansarea cartii tale pt ca-mi doresc un autograf de la tine :) ,iti multumesc ca totusi ai bagat in seama o femeie de categoria mea ,o femeie slaba care nu stie sa se apere si pe ea si pe copii ,cu casa nu am rezolvat nimica asta e ,te pupic dulce si sa aii grija de tine si de mami .cu respect pt prieteni tai si multumesc pt carti .

     
  • At 2:32 PM, Blogger Indelible Bonobo said…

    cu cadavru' m-ai lasat in pom - faci ceva macar cu leapsa? :)

     
  • At 11:58 AM, Anonymous adriana said…

    salut diana ce mai faci?
    un pupic din bucuresti

     
  • At 8:57 PM, Anonymous joacadeamine said…

    come back >:D<

     
  • At 4:37 AM, Anonymous windwhisperer said…

    hello Di !
    da un semn de viata !
    unde-i ordinea lui der die das ???
    hope U r well !
    xx, j

     
  • At 7:06 AM, Anonymous Alex_S said…

    Diana?

     
  • At 3:59 PM, Anonymous adriana said…

    salut diana ti-amvazut pozele esti superba
    sa fiti iubite va doresc multa sanatate

     
  • At 6:08 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    da da da :)

     
  • At 12:42 PM, Anonymous Catman.ro said…

    Foarte tare!

     
  • At 12:14 PM, Anonymous mioara said…

    imi place mult textul :

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory