all the small things
 
Thursday, June 18, 2009
Frumusete in Era Pixel
Citind confesiunea aceasta a lui Rares Petrisor, mi-am amintit de o stire pe care o vazusem cu ceva timp in urma. Despre un concurs de frumusete feminina. Un concurs destinat avatarurilor feminine, mai exact :) Miss Digital World. Si am compus o scrisoare replica. Pur feminina :)

Apropo, datele Kayei, castigatoarea din 2004, sunt urmatoarele:
ÎNĂLŢIME: 1.65 m
GREUTATE: 55 Kg
NĂSCUTĂ DIN: Maya 4.0, Photoshop; procesor Dual AMD Athlon 1.7-GHz, 1 GB de RAM
MANAGER: Alceu Baptisto
PREMII: Premiul Best Character la Animago Festival în Germania. A fost expusa la In the Future Face Exhibition de la London Science Museum
PERSONALITATE: Nostima si neindemanatica, uneori aroganta
TRĂSĂTURA CHEIE: “Gura ei e sexy, desi putin cam mare”

*

“Sute de fete ne-au scris intrebandu-ne daca le putem ajuta sa devina virtuale” (Franz Cerami, organizatorul primului concurs de frumusete dedicat femeilor virtuale, Miss Digital World)

Domnule Rares!

Femeile nu au disparut. Pur si simplu, s-au transformat...

De cand avatarul meu a preluat o mare parte din preocuparile si indatoririle mele sociale, pot spune ca am scapat de un mare stress. Tehnologia nu e un dusman, nicidecum, domnule Rares. Ne ajuta sa ne simplificam viata si sa nu ne mai batem capul cu sacaitoarele probleme de estetica cu care se confruntau femeile reale de odinioara.

In vremurile de azi, celulita a ajuns sa fie doar o dereglare de pixeli, si nu una hormonala. Sunteti familiarizat, cred, cu puriceii care apareau pe ecranul teelvizorului cand se oprea transmisiunea TV. Ei bine, vergeturile nu sunt decat o atare dereglare tehnica, un exces de puricei albi concentrati unul langa altul; un deficit din pigmentii care redau culoarea pielii, nimic mai grav. Se rezolvă printr-un click de mouse..

Plus ca am acum 15 costume de baie! Si nu mi-a luat decat cateva ore pana sa le am gata desenate.

Mdap.. unii spun ca as avea gura un pic cam mare. Insa de cand am auzit reprosul asta de cateva ori, am grija sa port mereu la mine un chenar mai mic, care ma limiteaza la 200 de caractere pe minut. In viata pe care unii inca o mai numesc reala, mi s-ar fi intors spatele de-ndata, as fi fost evitata si m-as fi gandit: ce nasol..

Domnule Rares, as mai continua sa va scriu, imi place sa polemizez cu dumneavoastra, chiar va consider destul de OK pentru un tip real, insa vedeti dumneavoastra… trebuie sa ma opresc aici, deja cateva degete si-au pierdut realitatea, nu inainte sa va mai spun ca sunt convinsa ca reticenta dumneavoastra isi are originea in ceva ce as numi teama. Da, exact, în teama de perfectiune, in oroarea ca nu cumva sa nu va ridicati la perfectiunea virtualului. Si nu as arunca acest verdict fara sa argumentez in favoarea sa daca nu, oh nu.. nu as incepe sa ma transform toata in pixeli. Numai pixeli. De sus pana jos!

Diana
Balacindu-ma cu Lara Croft într-o piscina cu clabuci de tequila portocalie, de pe una din plajele insorite ale Norvegiei.
posted by Diana Adela Martin @ 2:04 PM  
10 Comments:
  • At 2:45 PM, Anonymous b0gdan said…

    Hi hi hi!

    Ce frumos... bine, adevarul e ca esti mult mai... hmm.. dezinhibat in spatele unui avatar.

     
  • At 2:46 PM, Anonymous adriana said…

    salutari diana,imi place cum ai replicat ,finut si piperat :P ))) ,ma bucur nespus unde te afli,cu respect pt toate fetele care stiu sa se apere ca diana .

     
  • At 11:20 PM, Blogger Indelible Bonobo said…

    stau si ma-ntreb: ca sa castigi un concurs de frumusete virtuala, ca cel descris mai sus, tre' sa ai cyber cu judecatorii, sau acolo iau asemanarile cu lumea reala sfarsit?

     
  • At 1:31 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    salut Bogdan ! how is married life? :)

    doamna Adriana, acum sunt inca in Bucuresti. pelc la belrin pe 1 iulie pt o luna jumatate.. cat priveste "scrisoarea" mea, e o joaca. imparatsesc parerea exprimata de rares in postarea sa..

    inbonobo: cred ca au inventat astfeld e concursuri de frumusete special pt cyber sex. pt a elimina riscul petelor "clinton". tu ce mai afci bonobo? long time, no see

     
  • At 7:56 PM, Blogger Indelible Bonobo said…

    ce sa fac, ma gudur! am treaba si n-am chef..

     
  • At 8:53 AM, Anonymous adriana said…

    UN WICHEND PLACUT DIANA

     
  • At 10:45 PM, Blogger Rareș said…

    Cu înălțimea e ok. Cu greutatea va fi un pic mai greu... în pixeli. Și nu pentru mine, pentru Lindbergh... :)

     
  • At 11:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    O replica mai mult decat pe masura. Foarte frumos expuse ideile si foarte bine argumentate. Tine-o tot asa!

     
  • At 10:31 PM, Blogger Diana Adela Martin said…

    multumesc, calculatoreasca

    PtB: lindbergh ar face bine sa nu mai faca mofturi si sa-si faca macar un mini avatar! ca sa poata comenta pe bloguri. si sa spuna: dar frumos ati mai scris despre mine..

     
  • At 11:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    Iti propun o treaba foarte interesanta pa!pa! http://docs.google.com/View?id=dcmcwdhr_21dqt2vd44

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me

  • HOMEPAGE
  • d See my complete profile

      Subscribe in a reader

    Enter your email address:

    Delivered by FeedBurner

    Previous Post
    Archives
    Links
    Powered by

    Free Blogger Templates

    BLOGGER

    Personal Blogs - Blog Catalog Blog Directory